
Μετά το βαθύ ντεκολτέ που έβαλε στην ορκωμοσία της, εμφανίστηκε με μίνι φόρεμα, πλατφόρμες και αλυσίδα στο πόδι, κάνοντας τους άντρες βουλευτές να αναστενάξουν!...
Μετά το εντυπωσιακότατο ντεκολτέ η Μαρία Σόδη, «ξανακτυπά» με μια διαφορετική αλλά εξίσου αξιοπρόσεκτη εμφάνιση, η οποία σίγουρα δεν πέρασε απαρατήρητη, από τους συναδέλφους της.
Έτσι κι αλλιώς η γαλάζια βουλευτής έχει ξεκαθαρίσει, πως δεν προτίθεται να απαρνηθεί το προσωπικό της στιλ από τη στιγμή που μπήκε στη Βουλή.
Την Τρίτη, η κ. Σόδη έστρεψε ξανά τα βλέμματα επάνω της, κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου του υπουργείου Δικαιοσύνης. Εμφανίστηκε στη βουλή με κοντό, στενό φόρεμα με γεωμετρικά σχέδια, κόκκινες πλατφόρμες, αλυσίδα στο πόδι και τα γυαλιά ηλίου σε ρόλο στέκας στο κεφάλι της.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.