Σκραπ θα γινόταν ένα από τα παλαιότερα βαγόνια του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου, μοναδικό μνημείο μίας ένδοξης...
βιομηχανικής εποχής, με το οποίο είχαν μεταφερθεί τα οστά του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη από την Αθήνα στην Τρίπολη το 1930.
Εκ παραδρομής συμπεριλήφθηκε σε λίστα προς διάλυση άχρηστου τροχαίου υλικού του ΟΣΕ. Πρόκειται για τη φορτάμαξα με αριθμό κυκλοφορίας Ζ11 2317, που κατασκευάστηκε στο βελγικό εργοστάσιο της Baume Marpent στα τέλη του 19ου αιώνα (1888 - 1892) για λογαριασμό μίας εκ των πρώτων εταιρειών που είχαν αναλάβει την κατασκευή και λειτουργία σιδηροδρόμου στην Ελλάδα.
Το βαγόνι βρίσκεται σε σχετικά καλή κατάσταση και φυλάσσεται στους Μύλους Αργολίδας, ενώ είναι η μόνη από τις 50 φορτάμαξες τις οποίες είχε παραγγείλει η ΕΜΣΕ που έχει επιβιώσει μέχρι τις ημέρες μας.
Ο Δήμαρχος Άργους Μυκηνών, Δημήτριος Καμπόσος, ζήτησε επίσημα από τον Πρόεδρο του Ο.Σ.Ε. να δοθεί άδεια να μεταφερθεί στους στρατώνες Καποδίστρια σε φυλασσόμενο και αρχαιολογικό χώρο, απόστασης 100 μέτρων από την κεντρική πλατεία του Άργους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.