Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

Είστε έτοιμοι; Αυτή είναι η εκρηκτική ξανθιά Ουκρανή που τη χώρισε ο άντρας της επειδή...




Ενοχλημένος από τις φωτογραφίες της συζύγου του...
ένας Ουκρανός πολιτικός αποφάσισε να τερματίσει τη σχέση του.

Οι πληροφορίες αυτές έγιναν πρωτοσέλιδο στον Τύπο της Ουκρανίας. Την περασμένη εβδομάδα ο Aleksandr Politukha παράτησε την γυναίκα του επειδή δημοσίευσε προκλητικές φωτογραφίες στον λογαριασμό της στο Instagram. Μετά από πολλές αναφορές των μέσων ενημέρωσης, ο πολιτικός φοβήθηκε για την εικόνα του και υπέβαλε αίτηση διαζυγίου στην σύζυγό του.

Όσον αφορά τα κοινωνικά δίκτυα, η Alena Politukha εξέφρασε τη θλίψη της. «Περνάω μια πάρα πολύ δύσκολη στιγμή στην ζωή μου. Είμαι μητέρα, εγώ και ο σύζυγος μου έχουμε ένα παιδί. Είμαστε παντρεμένοι 10 χρόνια και ξαφνικά ο σύζυγος μου αποφάσισε να φύγει από το σπίτι χωρίς να πει λέξη» .














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.