Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

'Ελενα Μακρή Λυμπέρη: οι δύσκολες ώρες της υγεία της!

Για το πρόβλημα υγείας της αλλά και την διαθήκη της...
 ήταν αυτά που συνέταξε η Έλενα Μακρή Λυμπέρη στο editorial του επετειακού τεύχους του περιοδικού Life & Style στα δέκα χρόνια κυκλοφορίας του. Η ίδια η εκδότρια γυρνά το χρόνο πίσω, όταν πριν από ένα μήνα θυμάται τη στιγμή μαζί με τον προσωπικό της γιατρό ένα ογκίδιο στο στήθος της.

"Αποφάσισα να απαρνηθώ τη σκέψη για ψεύτικο στήθος μόλις βεβαιώθηκα, τον προηγούμενο μήνα πως το ογκίδιο όπου είχα και αφαίρεσα, δεν ήταν καρκίνος. Αδιαφορώ το στήθος μου να δείχνει ψεύτικο εικοσάχρονης, θέλω να δείχνει εμένα και την ηλικία μου και να είναι υγιές. Γι'αυτό το λόγο δε με ενδιαφέρουν τα χειρουργεία και τα άδικα μαχαιρώματα."
Οι μέρες κυλούσαν πολύ δύσκολα τόσο για την ίδια όσο και για την οικογένειά της, πριν διαπιστωθεί τελικά ότι δεν συνέτρεχε κανένας κίνδυνος για την υγεία της. Η ίδια η εκδότρια αναφέρεται πιο κάτω στο editorial της "Έπειτα από πρόσφατο σοκ υγείας, αποφάσισα και έκανα για πρώτη φορά διαθήκη και άφησα προκαταθήκη να αποτεφρωθώ με όποιον τρόπο είναι ή δεν είναι δυνατόν αυτό να γίνει. Ακόμα και σε καπνοδόχο στο γκάζι, νύχτα να γίνει - αν δεν ψηφιστεί νόμος - αδιαφορώ αρκεί να μην έχω πάρε δώσε με τα νεκροταφεία και τα τοιαύτα. Επίσης σε άλλο σημείο αναφέρω, πως αν ο σύζυγός μου αποφασίσει να αποκτήσει νέα σύζυγο και μητέρα για τα τρία μας παιδιά, εκτός από την κατάρα μου, θα έχει να αντιμετωπίση και την μεταφυσική μου παρουσία, εις τους αιώνες των αιώνων."  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.