Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

Χρήστος - Τζένη: Ο πελαργός έφερε κοριτσάκι!

Λίγο μετά της 1 τα ξημερώματα η Τζένη...





σύντροφος του Χρήστου Δάντη έφερε στον κόσμο την υγιέστατη κορούλα τους! Ο Χρήστος Δάντης τρισευτυχισμένος έγραψε στο facebook "Γεια σας! Άνοιξα τα μάτια μου και αντίκρισα τον μπαμπά μου Χρήστο και την μαμά μου Τζένη στις 1.50 σήμερα 17 Ιανουαρίου! Το όνομά μου είναι Μαριζέτα! Ξέρω ότι γεννήθηκα σε δύσκολη εποχή...αλλά έχω πολύ όρεξη για ζωή, γέλιο και παιχνίδι!"
Το μωράκι γεννήθηκε με φυσιολογικό τοκετό, στο μαιευτήριο ΙΑΣΩ. 
Ο Χρήστος Δάντης έγινε για δεύτερη φορά μπαμπάς μιας και έχει ήδη ένα γιο, 11 χρονών σήμερα, με την Κατερίνα Τοπάζη.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.