Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

Μαρία Σταματέρη: Αιμόφυρτη στο πάτωμα

«Είχα άγιο, θα μπορούσα να πάθω πολύ χειρότερα»…
 
Αγιο είχε η Μαρία Σταματέρη όταν ογκώδες έπιπλο ξεκόλλησε από τοίχο μέσα στο σπίτι της και έπεσε πάνω της. Το περιστατικό συνέβη πριν από λίγες μέρες και το πλέον ανησυχητικό ήταν ότι εκείνη τη στιγμή βρισκόταν μόνη της στο σπίτι! «Είχα ένα ατύχημα στο σπίτι μου. Ετοιμαζόμουν να πάω στη θεατρική πρεμιέρα στο «Ράους».
Ήδη ήμουν αγχωμένη γιατί είχα καθυστερήσει και περίμενα τα παιδιά από την εκπομπή να περάσουν να με πάρουν με το αυτοκίνητο. Είχα ανοίξει το ντουλάπι της γκαρνταρόμπας και προσπαθούσα να βρω ένα ζευγάρι παπούτσια. Εκείνη την ώρα ξεκόλλησε τμήμα από το έπιπλο και έπεσε πάνω στο πρόσωπό μου»
Όταν συνήλθε, επικοινώνησε με συνεργάτες της εκπομπής που ήδη κατευθύνονταν προς το σπίτι της όπου την  βρήκαν γεμάτη αίματα και ζαλισμένη. Σχεδόν την ίδια ώρα στο σπίτι κατέφθασε και γνωστός γιατρός της παρουσιάστριας που ήδη είχε επικοινωνήσει μαζί του προκειμένου να σταματήσει την αιμορραγία και της έκανε ράμματα.
«Ο γιατρός μου είπε ότι αν χτυπούσα λίγα εκατοστά πιο κάτω, θα μπορούσα να είχα χάσει το μάτι μου.
Την επόμενη μέρα ήμουν καλεσμένη στην Τατιάνα Στεφανίδου που μου ετοίμαζε αφιέρωμα, αλλά ήταν αδύνατο να παρευρεθώ. Το ακυρώσαμε και προγραμματίσαμε άλλη μέρα. Μάλιστα, για τα γυρίσματα της δικιάς μου εκπομπής μου έκαναν ειδικό μακιγιάζ και έκοψα το μαλλί μου φράντζα για να καλύπτει τα ράμματα. Εξακολουθώ να έχω ζαλάδες και πονοκεφάλους, αλλά έχω κάνει τις απαραίτητες εξετάσεις και δεν βρίσκουν κάτι το ανησυχητικό».
Σοκ υπέστη η κόρη της, Δέσποινα, όταν επέστρεψε το βράδυ της ίδιας μέρας στο σπίτι και είδε τη μητέρα της σε αυτή την κατάσταση. Η Μαρία Σταματέρη δεν είχε επικοινωνήσει μαζί της για να μην την ταράξει. (espresso)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.