Τι νέο φέρνει στο προσκήνιο το νέο κουπέ της Hyundai; Στον τομέα της σχεδίασης, με εξαίρεση ασφαλώς την 2+1 διάταξη των θυρών, σίγουρες λύσεις, που δίνουν έμφαση στη νέα εμπρός μάσκα και στο δυναμικό πίσω μέρος, με το μικρό σε επιφάνεια κρύσταλλο της πίσω πόρτας, τον ογκώδη προφυλακτήρα και τις κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις της εξάτμισης να πρωτοστατούν. Στο εσωτερικό, οι σχεδιαστές της εταιρείας ακολούθησαν εξίσου σύγχρονα μονοπάτια, με την έμφαση να δίδεται όχι μόνο στο σχεδιασμό αλλά και την ποιότητα των υλικών της καμπίνας. Εδώ, το κύριο χαρακτηριστικό που με μιας μαγνητίζει την προσοχή είναι η ευμεγέθης οθόνη πολλαπλών λειτουργιών στη σχήματος V κεντρική κονσόλα.
Από εκεί και πέρα τώρα, σε ότι αφορά στα μηχανικά μέρη, και πάντοτε με δεδομένες τις έως τώρα ανακοινώσεις της Hyundai, κάτω από το καπό θα φιλοξενείται ένας νέος 1.600άρης κινητήρας άμεσου ψεκασμού με απόδοση 140 ίππων στις 6.300 σ.α.λ., ο οποίος μάλιστα θα συνδυάζεται με το πρωτοεμφανιζόμενο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (6 σχέσεων) της εταιρείας, που ανήκει ωστόσο στον προαιρετικό εξοπλισμό παίρνοντας τη θέση του «βασικού» χειροκίνητου 6άριου. Σε κάθε περίπτωση, οι ιθύνοντες της κορεάτικης εταιρείας υπόσχονται ότι η μέση κατανάλωση καυσίμου του εν λόγω κινητήρα (σ.σ.: ο οποίος μάλιστα αναμένεται να αποκτήσει και υπερτροφοδοτούμενη παραλλαγή λίαν συντόμως) κυμαίνεται στα 7 περίπου λίτρα για κάθε 100 χλμ. κίνησης.
Η Hyundai παρουσίασε επίσης στο Ντιτρόιτ , το Curb με την κωδική ονομασία HCD-12 (ΦΩΤΟ 1), ενώ στην πρόσφατη έκθεση ηλεκτρονικών ειδών Consumer Electronics Show (CES) του 2011 στο Λας Βέγκας, η εταιρεία λάνσαρε το παγκόσμιου βεληνεκούς σύστημα τηλεματικής της Blue Link® και άλλες τεχνολογίες που βρίσκουν εφαρμογή εντός των οχημάτων και αναπτύσσονται ανεξάρτητα, παρουσιάζοντας τα προηγμένα πληροφοριακά συστήματα αυτοκινήτων της σε όλη την υφήλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.