Με εντυπωσιακούς ρυθμούς αυξάνεται η δημοφιλία των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης (social networking) στη χώρα μας, ακολουθώντας μια...
παγκόσμια τάση που θέλει τους χρήστες του Διαδικτύου να υποκύπτουν μαζικά στις... σειρήνες των εν λόγω σάιτ.
Σύμφωνα με πανελλήνια έρευνα της Focus Bari για την εξέλιξη των social media, το 36% των Ελλήνων (μέτρηση Δεκεμβρίου 2010), δηλαδή περίπου ένας στους τρεις, χρησιμοποιεί τα σάιτ κοινωνικής δικτύωσης για να ικανοποιήσει διαφορετικές ανάγκες, μεταξύ των οποίων η επικοινωνία και η απόκτηση νέων φίλων, η έκφραση, η ψυχαγωγία, η απόδραση από την καθημερινότητα, η εκτόνωση και φυσικά το φλερτ.
Τον Μάρτιο του 2009 το αντίστοιχο ποσοστό ήταν μόλις 14%. Οι μεγαλύτεροι θαυμαστές των social media είναι γένους αρσενικού, με έμφαση στις ηλικίες έως 34 ετών (40% των αντρών και 32% των γυναικών χρησιμοποιούν τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης). Ωστόσο το στοιχείο που εντυπωσιάζει και ταυτόχρονα προβληματίζει, είναι η θραύση των δημοφιλών αυτών ιστοσελίδων μεταξύ των νέων και ιδιαίτερα των μαθητών.
Στις ηλικίες 13-17 ετών το ποσοστό ενασχόλησης με τα σάιτ κοινωνικής δικτύωσης εκτοξεύεται στο 79%. Μειώνεται ελαφρώς στο 72% για τις ηλικίες 18-24 και περαιτέρω στο 52% για τους ερωτηθέντες 25-34 ετών. Το ποσοστό παίρνει την κατιούσα όσο αυξάνεται η ηλικία των χρηστών, αγγίζοντας το 29% για το γκρουπ 35-44 ετών, το 15% για τις ηλικίες 45-54 και φθάνει στο πολύ χαμηλό 4% μεταξύ των χρηστών 55-70 ετών, αποδεικνύοντας ότι η κοινωνική δικτύωση στη χώρα μας συνιστά κατά κύριο λόγο νεανική υπόθεση.
Οσον αφορά το γεωγραφικό κριτήριο, αυτό δεν φαίνεται να επηρεάζει δραστικά την ενασχόληση, με τα ποσοστά διείσδυσης του social networking σε Αθήνα (39%) και Θεσσαλονίκη (38%) σχεδόν να ταυτίζονται και την περιφέρεια να ακολουθεί στην τρίτη θέση (32%).
Ιδιαίτερη μνεία γίνεται στο Facebook, εφόσον, όπως επισημαίνει η έρευνα, αποδεικνύεται το δημοφιλέστερο σάιτ του είδους, με τον αριθμό των ημερήσιων επισκεπτών του να έχει πενταπλασιαστεί μέσα σε μία διετία, από τον Σεπτέμβριο του 2008 μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2010.
Το μόνο σάιτ (διαφορετικής ωστόσο λογικής και περιεχομένου) που ξεπερνά το Facebook σε μέση μηνιαία διείσδυση (επισκεψιμότητα) είναι το YouTube με 44%, ενώ το Twitter φαίνεται να βρίσκεται ακόμη σε πολύ πρώιμο στάδιο... ανάπτυξης στη χώρα μας, με μέση μηνιαία διείσδυση μόλις 2%.
Για ακόμη μία φορά οι πιο φανατικοί χρήστες του Facebook είναι οι άντρες (36% μέση μηνιαία διείσδυση) και ακολουθούν οι γυναίκες (31% μέση μηνιαία διείσδυση). Η ηλικιακή ομάδα 13-24 ετών αναδεικνύεται με διαφορά πρωταθλήτρια στην ενασχόληση με το Facebook: μέση ημερήσια διείσδυση 49%, μέση εβδομαδιαία διείσδυση 66% και μέση μηνιαία διείσδυση 72%. Αντιθέτως, στις ηλικίες 25-44 ετών, η μέση μηνιαία διείσδυση δεν ξεπερνά το 38%.
- Τράβηξε το αυτί του Τσίπρα η Μέρκελ κι εκείνος... χαχάνιζε! [εικόνες]
- MNI: E.E. και δανειστές θα είχαν αποδεχθεί τα μέτρα Τσίπρα, εάν είχαν ενημερωθεί
- Ο ΣΕΒ "καρφώνει" Τσίπρα για τον μποναμά - πείνας στους συνταξιούχους
- ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Έτοιμοι για GREXIT! Επέστρεψε εκτάκτως ο Σαμαράς στην Ελλάδα!
Τράβηξε το αυτί του Τσίπρα η Μέρκελ κι εκείνος... χαχάνιζε! [εικόνες]
Γελάκια, γκριμάτσες, αγκαλίτσες και... χορατά, από...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
E.E. και δανειστές θα είχαν αποδεχθεί τα μέτρα Τσίπρα, εάν είχαν ενημερωθεί
«Βιαστική» και «ανακριβή» χαρακτηρίζουν πηγές της...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Ο ΣΕΒ "καρφώνει" Τσίπρα για τον μποναμά - πείνας στους συνταξιούχους
Κίνηση «υψηλού πολιτικού ρίσκου, που ξαναφέ...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Έτοιμοι για GREXIT! Εκτάκτως ο Σαμαράς στην Ελλάδα!
Ο Αντώνης Σαμαράς ήταν χθες στις Βρυξέλλες, προκει...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.