Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Η απάντηση του Δαλούκα

"Με πλησίασαν δύο φορές" είπε ο διαιτητής σε ότι αφορά τα 200.000 ευρώ που υποτίθεται ότι του πρόσφερε ο Μαρινάκης...





Ο Γιώργος Δαλούκας επιβεβαίωσε στον Sentra 103,3 και τον Σωτήρη Τριανταφύλλου τις καταγγελίες που έκανε ο Αλέξης Κούγιας, ωστόσο με ανακοίνωση που εξέδωσε διάψευσε κατηγορηματικά πως είχε την οποιαδήποτε επαφή ή συζήτηση με τον κ. Μαρινάκη.

«Με πλησίασαν δύο φορές, αλλά δεν ενέδωσα», ήταν το σχόλιο που έκανε αρχικά σε τηλεφωνική επαφή με τον ρεπόρτερ του Goal και του Sentra, Σωτήρη Τριανταφύλλου, ενώ λίγο αργότερα εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση:

«Μετά τον θόρυβο που δημιουργήθηκε γύρω από το όνομά μου και την αναφορά σε ονόματα παραγόντων του ποδοσφαίρου θα ήθελα να δηλώσω τα εξής: Ουδέποτε συναντήθηκα ή συζήτησα με τον κ. Μαρινάκη το οποιοδήποτε θέμα ποδοσφαιρικού ή μη περιεχομένου.
Επίσης, ουδέποτε έστειλα επιστολή τόσο σε ΕΠΟ, όσο και σε UEFA που να αφορά πιθανή εμπλοκή μου σε οποιοδήποτε παιχνίδι. Οσον αφορά τα περί απειλών σε βάρος μου έχω ήδη ενημερώσει την Αστυνομική Διεύθυνση Μαγνησίας.
Θέλω να παρακαλέσω τα ΜΜΕ να μην αναμειγνύουν το όνομά μου σε οποιεσδήποτε ιστορίες παρόμοια μορφής μ' αυτές που έχουν δει το φως της δημοσιότητας τις τελευταίες ημέρες, καθώς σε όλα μου τα χρόνια υπήρξα έντιμος και συνεπής στις υποχρεώσεις μου, οικογενειακές, επαγγελματικές και αγωνιστικές».


Τι σημαίνουν αυτά; Η ανακοίνωση του κ. Δαλούκα είναι πολύ προσεκτική, δεν διαψεύδει ότι κάποιοι τον πλησίασαν, ούτε βεβαίως διαψεύδει τα όσα ανέφερε ο Αλέξης Κούγιας για τις κινήσεις και τον πώς τον πλησίασε ο Αχιλλέας Μπέος...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.