Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

Τι έγινε τη δεύτερη ημέρα του Ράλι Ακρόπολης

Το είπαν και το έκαναν τόσο ο Sebastian Loeb όσο και ο Jari-Matti Latvala. Ο καθένας βέβαια για διαφορετικούς λόγους. Ο Loeb ανέφερε ότι θα...


 κυνηγήσει το συνωνόματό του Ogier στην τελευταία σημερινή ειδική διαδρομή, τη Νέα Πολιτεία. Και το έκανε παγματικότητα στη μόνη νυχτερινή ειδική του Ακρόπολις, αλλά και του Παγκοσμίου πρωταθλήματος μετά από 20 χρόνια, ανεβαίνοντας έτσι στην κορυφή της γενικής κατάταξης με διαφορά 2,2 δευτερολέπτων από το συμπατριώτη του.

Ο Loeb κατάφερε να εκμηδενίσει τα 15,1 δευτερόλεπτα που τον χώριζαν από τον Ogier στην προηγούμενη ειδική. Βέβαια, αναμένεται ότι αύριο θα δυσκολευτεί καθώς θα είναι εκείνος που ξεκινά πρώτος, γεγονός που θα έχει επίπτωση στους χρόνους του. Και αυτό γιατί ο πρώτος οδηγός πάντα καθαρίζει την ειδική γα τους υπόλοιπους. Ο ίδιος φαίνεται αποφασισμένος να υπερασπιστεί τη θέση του και να φτάσει στην τρίτη συνεχόμενη φετινή του νίκη.
Οπως και να έχει η σημερινή ημέρα ήταν άκρως επιτυχημένη για την εργοστασιακή ομάδα της Citroen καθώς οι οδηγοί της βρίσκονται στις δύο πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης και μάχονται για τη νίκη στον Εθνικό αγώνα.
«Γλυκιά γεύση» άφησε στο τέλος η σημερινή ημέρα για το Jari-Matti Latvala. Ο Φινλανδός έκανε πραγματικότητα όσα είχε πει, ότι θα αναζητήσει δηλαδή τους καλύτερους χρόνους. Επιβεβαιώθηκε, λοιπόν με τη νίκη του στη Νέα Πολιτεία.
Στη μοναδική νυχτερινή ειδική του Ακρόπολις ο 26χρονος Φινλανδός ήταν ο ταχύτερος με χρόνο 12:50,9, διπλασιάζοντας σήμερα τις νίκες του καθώς είχε επικρατήσει και στη Κλένια Μυκήνες 2.
Με την επισκευή στο τούρμπο του Ford Fiesta RS WRC το μεσημέρι στο Service, ο Latvala φαίνεται να επανήλθε δριμύτερος, ταχύτερος και σαφώς με περισσότερη εμπιστοσύνη στον εαυτό του. Αυτό αποδεικνύεται και εμπρακτα καθώς σταδιακά ανεβαίνει στη γενική κατάταξη, σκαρφαλώνοντας στην ενδέκατη θέση. Ο ίδιος φάνηκε ενθουσιασμένος με τη νυχτερινή ειδική διαδρομή, δηλώνοντας ότι θα μπορούσε να οδηγεί όλη νύχτα. Το σίγουρο είναι ο 26χρονος Φινλανδός θα προπαθήσει να ευχαριστηθεί αύριο την οδήγηση.
Σταθερά στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης και τέταρτος στην ειδικής ήταν ο Peter Solberg (Citroen DS 3 WRC). Ο Νορβηγός οδηγός, αν και ξεκίνησε την ημέρα με τους καλύτερους οιωνούς, στην πρώτη θέση γενικής και σημαντική διαφορά, δεν κατάφερε να κρατηθεί στην κορυφή, πέφτοντας τρίτος. Μερικά λάθη και το γεγονός ότι εκκινούσε πρώτος σε κάθε ειδική του στοίχισαν σε χρόνους. Στην τελευταία π.χ. ειδική ο συνοδηγός του Chris Patterson χάθηκε στο διάβασμα των σημειώσεων του με αποτέλεσμα να καθυστερήσουν αρκετά.
Εντούτοις, κατάφερε στη Νέα Πολιτεία να μειώσει τη διαφορά του από τον πρωτοπόρο, πλέον Loeb στα 20,9 δευτερόλεπτα και να αναμένει την τελευταία ημέρα του αγώνα. Θεωρεί ότι η ευκαιρία του δεν έχει χαθεί ακόμα και ότι θα προσπαθήσει αύριο για τη νίκη.
Το πρώτο Ford τόσο στην εδική όσο και στη γενική κατατάξη το συναντάμε στην τέταρτη θέση με το Mikko Hirvonen στο τιμόνι. Ο οδηγός της Ford Abu Dhabi βρίσκεται μέσα στην πρώτη τετράδα, περιμένοντας το λάθος από τους υπολοίπους. Παραδέχεται ότι παρόλο που το αυτοκίνητο είναι καλά, το αισθάνεται μια χαρά και δεν έχει κάνει λάθη στην οδηγήση του, τα Citroen είναι κάποια δευτερόλεπτα ταχύτερα. Θεωρεί, όμως, ότι δεν τα πήγε κι άσχημα και ότι όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά αύριο. Δήλωσε επίσης ότι ο κύριος στόχος του για την τελευταια ημέρα του Ακρόπολις θα είναι η επίθεση.
Η οδήγηση σε νυχτερινή ειδική φαίνεται ότι ταιριάζει στο Λάμπρο Αθανάσουλα που τερμάτισε πέμπτος (13:11,9) και δήλωσε ανυπομονησία για την αυριανή ημέρα. Τόνισε ότι, όπως και σήμερα έτσι και αύριο, στόχος θα είναι οι χρόνοι μέσα στην 5άδα ή στη 6άδα.
Το πόσο δυσκολεύτηκε ο Sebastian Ogier να οδηγήσει τη νύχτα φάνηκε καθώς σημείωσε τον έκτο καλύτερο χρόνο στην ειδική, χάνοντας παράλληλα την πρώτη θέση στην γενική κατάταξη από το συμπατριώτη του Loeb. Το θετικό για τον πολυνίκη των σημερινών ειδικών διαδρομών (τέσσερις στις επτά) είναι ότι θα ξεκινήσει τις ειδικές από τη δεύτερη θέση. Ο Ogier, όπως τόνισε, θα προσπαθήσει να διατηρηθεί αύριο εμπρός του Loeb αν επιθυμεί να κερδίσει στον αγώνα.
Η λάθος ρύθμιση των φωτών που κοιτούσαν πολύ ψηλά και η αρκετή σκονή δεν άφησαν το Mads Ostberg να πετύχαινει τίποτα καλύτερο από την έβδομη θέση στην ειδική με χρόνο 13:19,2.
Πίσω από το Νορβηγό τερμάτισε ο Matthew Wilson (Ford Fiesta RS WRC) της ομάδας M-Sport Stobart, οποίος έκανε το λάθος να πατήσει το κουμπί των προβολέων με αποτέλεσμα για κάποια μέτρα να οδηγεί χωρίς φώτα. Εξακολουθεί, πάντως να είναι στην έκτη θέση της γενικής κατάταξης, ναι σε σήμερα ταλαιπωρήθηκε από την απόδοση του κινητήρα του.
Μια θέση πιο ψηλά στην γενική κατάταξη διατηρείται ο Henning Solberg, οποίος καθυστέρησε στην τελευταία, σημερινή ειδική, τερματίζοντας δωδέκατος. Εντούτοις, ο Νορβηγός ήταν πολύ ευχαριστημένος στο τέλος της ημέρας, δίνοντας την υπόσχεση ότι αύριο θα πάει παντού με τέρμα το γκάζι.
Στην ένατη θέση της ειδικής βρέθηκε ο Nasser Al-Attiyah από το Κατάρ (Ford Fiesta S2000), αν και στην κατηγορία SWRC προηγείται ο Juho Hanninen με Skoda Fabia S2000 που είναι και όγδοος στη γενική κατάταξη.
Την πρώτη δεκάδα στην ειδική ολοκληρώνει ο Kimi Raikkonen με χρόνο 13:32,4, ο οποίος παραμένει στην έβδομη θέση της γενικής κατάταξης. Η ημέρα για εκείνον σχετικά καλή χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Συγκεκριμένα, όμως η νυχτερινή Νέα Πολιτεία τον δυσκόλεψε λόγω σκόνης.
Η πρώτη ειδική διαδρομή της τρίτης και τελευταίας ημέρας του ράλι Ακρόπολις θα είναι οι Αγιοι Θεόδωροι 1 στις 9:03 το πρωί. Το σίγουρο είναι ότι την τελευταία ημέρα ο Εθνικός αγώνας αναμένεται να είναι πιο συναρπαστικός καθώς όλοι οι οδηγοί, ο καθένας για δικό του λόγο, θα βάλουν το πόδι στο γκάζι, προσφέροντας θέαμα.
K.Φ.

πηγή:naftemporiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.