Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

Η Έλενα Παπαρίζου μετά τον χωρισμό της με τον Τόνη - ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO


Συνέντευξή σε Σουηδό δημοσιογράφο έδωσε πρόσφατα η Έλενα ...








Η συνέντευξη είναι στα Σουηδικά οπότε επιχειρήσαμε μια μετάφραση

Δημοσιογράφος: «Θα συνεχίσουμε." Έλενα: "Δύο λεπτά" Δημοσιογράφος: "Δύο λεπτά χωρίζεται σε πολλά σύντομα κλιπ" Δημοσιογράφος: "Καλά, έτσι είστε τώρα στη Σουηδία Θέλετε να καταγράφουν νέα πράγματα, πήρε όλα τα σχέδια, ή να γράψει κάτι.?" Ελένη: «. Τι θα κάνω και δεν το κάνετε, θα δούμε όταν θα έχει ακριβώς ξεκίνησε» Δημοσιογράφος: «Αλλά έχετε έρθει στη Σουηδία για να ζήσουν permantely τώρα (Σουηδία ως βάση σας);" Έλενα: ". Όχι, όχι ως βάση είμαι εδώ στις διακοπές για τώρα θα αποφασίσω αργότερα αν θέλω να μετακινηθείτε πίσω ή όχι.." «... Αλλά δεν είμαι σε εθνικό επίπεδο είναι νηολογημένα στην Σουηδία και δεν ζω εδώ και εγώ δεν ζουν μόνιμα εδώ για ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα." Δημοσιογράφος: «Αλλά πώς θα μπορούσε στην Ελλάδα για σας Μπορείτε κυκλοφόρησε ένα τραγούδι υπάρχουν αρκετά πρόσφατα πριν ένα περίπου χρόνο, έτσι δεν είναι;" Ελένη: «Όχι, κυκλοφόρησε ... Έκανα μια" best of "άλμπουμ στην Ελλάδα που ολοκλήρωσε όλες τις συμβάσεις μου με τη Sony (Μουσική), αλλά το τραγούδι έχει τίτλο" Baby Είναι Over "και κυκλοφόρησε 4 ή πραγματικά 5 μήνες πριν ... " Μία παρα πέντε π.μ. "... Και τώρα έχω τα χέρια μου πάνω σε νέο υλικό, έτσι ελπίζω να πάνε καλά." Δημοσιογράφος:? "Πώς είναι όπως στην Ελλάδα τώρα Υποθέτω ότι είστε ακόμα αρκετά μεγάλη μετά (Eurovision) νίκη σας και όλα αυτά ... Helena:; "Εγώ συνήθως λένε όταν ακούω τη λέξη" μεγάλη ", πώς πρέπει να ερμηνεύεται με όρους πλάτος, το μήκος, ή ...?" "... Αλλά και αυτό έχει πάει πολύ καλά για μένα στην Ελλάδα. Στην πραγματικότητα δεν μπορώ να διαμαρτύρονται, αλλά αισθάνεται ότι όπως θα είναι διασκεδαστικό να κάνει κάτι νέο." Δημοσιογράφος: «Θα έχουν αναφερθεί πολλά στην Eurovision συνομιλίες για όλα αυτά τα χρόνια, όταν πρόκειται για τις πιθανότητες της Σουηδίας στην Eurovision, το αν θα συμμετάσχει στην Eurovision για τη Σουηδία, κλπ. .." Ελένη: «Ο καθένας αγαπά τη Eurovision chit κουβεντιάζοντας μαζί μου ..." Δημοσιογράφος: «Είμαι σίγουρος ότι πρέπει να είστε κουρασμένοι από αυτό, το καταλαβαίνω». Ελένη: «Όχι, δεν είμαι πραγματικά κουραστεί από αυτό. Δημοσιογράφος: «Θα πρέπει να θέλουν να δοκιμάσουν νέα πράγματα, καταλαβαίνω Καλά είστε ένα από τα 2 σουηδική καλλιτέχνες που έχουν κερδίσει την Eurovision ή πώς πρέπει να δηλώσω ότι ...." Ελένη: «Δύο Υπάρχουν αρκετά πολλά σουηδικά καλλιτέχνες που έχουν κερδίσει την Eurovision πριν;. Δημοσιογράφος: «Ναι, καλά, αλλά τα τελευταία 15 χρόνια, αυτό είναι αρκετά καταστροφική για τη Σουηδία." Έλενα: "Πήγε καλά για Eric (Saade) μετά από όλα." Δημοσιογράφος: "Καλά το σημείο είναι, σας ζητήθηκε να συμμετάσχει σε Melodifestivalen πολλές φορές, είναι ότι έτσι; Ελένη:. "Ναι Λοιπόν εγώ δεν θα μειωθεί η πρόταση Καλά έχω μειώθηκε κατά κάποιο τρόπο, αλλά ίσως θα ήθελα να συμβάλλουν με διαφορετικό τρόπο Ίσως γράφοντας ένα τραγούδι, ή στίχους (σε ένα τραγούδι), ή κάτι σαν.. ότι. Αλλά βασικά νομίζω πρέπει να δώσετε στους νεότερους καλλιτέχνες την ευκαιρία ... " Δημοσιογράφος: «Ο Ιησούς Χριστός, δεν είστε παλιά" Ελένη:. "Όχι, αυτό είναι που πήγαινα να πω επόμενο δεν έχω γίνει παλιά, αλλά το έχω κάνει ήδη δύο φορές και ήταν τόσο μεγάλη και διασκέδαση και νομίζω ότι ήρθε η ώρα για τους άλλους ... Δημοσιογράφος: "Έτσι δεν πολύ τις δυνατότητες που έχετε συμμετάσχει και πάλι ..." Ελένη: «Καλά νέα οι άνθρωποι θα πρέπει να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό Είναι μια καταπληκτική εμπειρία πρέπει να πω.!" Δημοσιογράφος: «Θα σας άρεσε η ιδέα γράφει ένα τραγούδι για Melodifestivalen;" Ελένη:.... "Καλά ίσως γράφω συνεχώς νέα τραγούδια και τους στίχους, αλλά δεν είμαι πάντα εξίσου έτοιμη να τα δημοσιεύσει Είναι κάτι περισσότερο τον εαυτό μου αρέσει, αλλά θέλω πραγματικά να τους κρατήσει για τον εαυτό μου Ακούγεται λίγο εγωιστής. Αλλά είναι λίγο πολύ προσωπική, μερικές φορές. " Δημοσιογράφος: «Αλλά τώρα είστε πίσω (στη Σουηδία) Έχει πολύ ήσυχη για σας στη Σουηδία για τα τελευταία τέσσερα χρόνια, όμως, ότι έχει γίνει σκόπιμα από την πλευρά σας πάρα πολύ, ή ...?".. Ελένη:. "Αυτό έχω ήσυχη (στη Σουηδία) είναι σίγουρα αλήθεια, όπως δεν έχω εδώ, αλλά από την άλλη πλευρά εγώ πάντα αισθάνομαι ότι είμαι Σουηδική άνθρωποι σαν κι εμένα και μου άρεσε από αυτούς Στην πραγματικότητα έχω πραγματικά αίσθηση ότι όπως έχω εδώ τον τελευταίο καιρό. Αισθάνομαι σαν έχω αγκαλιάσει όπως και ότι όλη την ώρα και αυτό είναι σίγουρα απολαυστική. Ελένη: «Και είναι πλέον καιρός να σταθεί στο Σουηδικό (μουσική) σκηνή και πάλι!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.