- Τράβηξε το αυτί του Τσίπρα η Μέρκελ κι εκείνος... χαχάνιζε! [εικόνες]
- MNI: E.E. και δανειστές θα είχαν αποδεχθεί τα μέτρα Τσίπρα, εάν είχαν ενημερωθεί
- Ο ΣΕΒ "καρφώνει" Τσίπρα για τον μποναμά - πείνας στους συνταξιούχους
- ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Έτοιμοι για GREXIT! Επέστρεψε εκτάκτως ο Σαμαράς στην Ελλάδα!
Τράβηξε το αυτί του Τσίπρα η Μέρκελ κι εκείνος... χαχάνιζε! [εικόνες]
Γελάκια, γκριμάτσες, αγκαλίτσες και... χορατά, από...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
E.E. και δανειστές θα είχαν αποδεχθεί τα μέτρα Τσίπρα, εάν είχαν ενημερωθεί
«Βιαστική» και «ανακριβή» χαρακτηρίζουν πηγές της...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Ο ΣΕΒ "καρφώνει" Τσίπρα για τον μποναμά - πείνας στους συνταξιούχους
Κίνηση «υψηλού πολιτικού ρίσκου, που ξαναφέ...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Έτοιμοι για GREXIT! Εκτάκτως ο Σαμαράς στην Ελλάδα!
Ο Αντώνης Σαμαράς ήταν χθες στις Βρυξέλλες, προκει...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Η απαράδεκτη πρακτική του Μπόμπολα. Όποιο έργο δεν αναλαμβάνει το... πολεμάει!
Όπως φέρνει σήμερα στο φως της δημοσιότητας το planet-greece συνεργάτες του Γιώργου Μπόμπολα, προφανώς ενεργώντας κατ' εντολήν του ιδίου, ακολουθούν μία άθλια τακτική για να παγώνουν όσα δημόσια έργα χάνουν σε μειοδοτικούς διαγωνισμούς. Έτσι λοιπόν, μετά το 9μηνο πάγωμα του έργου στο Λασίθι, μία νέα προσφυγή του Μπόμπολα κατά του μεγαλύτερου έργου που έχει δημοπρατηθεί φέτος, μπλοκαρίστηκε και πλέον η υπόθεση βρίσκεται στο Συμβούλιο της Επικρατείας! Πρόκειται για...
την επέκταση του σταθμού εμπορευματοκιβωτίων του λιμένα Θεσσαλονίκης, προϋπολογισμού 151 εκατ. ευρώμ συν ΦΠΑ.
Τον σχετικό μειδοτικό διαγωνισμό προκήρυξε ο Οργανισμός Λιμένα Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ). Η εταιρεία Μοχλός Α.Ε. έκανε προσφορά με έκπτωση 50,87% έναντι 45,58% της Άκτωρ, την κατασκευαστική εταιρεία, δηλαδή, του Γιώργου Μπόμπολα. Θα πείτε, σιγά τη διαφορά... Κι όμως, η επιπλέον έκπτωση 5,29% που προκύπτει μεταφράζεται σε 8 εκατ. ευρώ!
Μπράβου στους υπεύθυνους του ΟΛΘ, που διαφανή και πλήρως αξιολογικά κριτήρια αποφάσισαν να κατοχυρώσουν το έργο στη μειοδότρια εταιρεία. Να σημειωθεί ότι στον διαγωνισμό συμμετείχαν συνολικά 9 εταιρείες.
Όμως, εκεί που έδειχναν ότι το έργο θα ξεκινούσε, ξαφνικά όλα πάγωσαν. Ο όμιλος Μπόμπολα, όπως έκανε και στο Λασίθι, έτσι και σε αυτή την περίπτωση, ξεκίνησε νομικό πόλεμο κατά της εταιρείας "Μοχλός" που κέρδισε τον διαγωνισμό αλλά και του ΟΛΘ, με αποτέλεσμα να μην υπογραφεί η συμφωνία της Σύμβασης.
Προφανώς, ο "εθνικός μας εργολάβος" όπως έχει χαρακτηριστεί από πολλούς, έχει αποφασίσει να ακολουθήσει την τακτική "ή όλα ή τίποτα". Εκτός κι αν υπάρχουν σημαντικά στοιχεία, την ύπαρξη των οποίων αγνοούμε. Πολύ θα θέλαμε να δούμε, λοιπόν, πώς δικαιολογείται η διαφορά των 8 εκατ. ευρώ και να θεωρείται και άδικη η απόφαση της διοίκησης του ΟΛΘ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.