Από το Ηράκλειο ξεκινάει, πιλοτικά, το πρόγραμμα συρρίκνωσης των υπηρεσιών εδάφους η Aegean Airlines. Ο Ηρακλειώτης επιχειρηματίας Θ.Βασιλάκης επέλεξε τη γενέτειρά του για να ξεκινήσει την περιστολή των δαπανών, ενέργεια που θα επεκταθεί και στην υπόλοιπη Ελλάδα.
Μέχρι το τέλος του μήνα η εταιρεία προχωράει στο κλείσιμο του... "καταστήματος" που διατηρεί στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου, παρέχοντας υπηρεσίες πληροφοριών, check-in, ελέγχου, κ.ά., υπηρεσίες για τις οποίες απασχολεί 60 εργαζομένους.
Οι 60 εργαζόμενοι κλήθηκαν πριν λίγες ημέρες και ενημερώθηκαν ότι ως το τέλος του μήνα θα έχει βάλει λουκέτο το "κατάστημα" της εταιρείας σε ένα από τα μεγαλύτερα αεροδρόμια της Ελλάδας και ένα αεροδρόμιο στο οποίο, ως σήμερα, η Aegean Airlines είχε ισχυρή παρουσία.
Όπως ανακοινώθηκε στους εργαζομένους, η εταιρεία θα "κρατήσει" 10 άτομα στο τμήμα πωλήσεων της εταιρείας, ενώ οι υπόλοιποι θα "παραχωρηθούν" σε εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες ελέγχου και check-in για λογαριασμό διαφόρων εταιρειών.
Αρχικά οι 50 εργαζόμενοι διαβεβαιώθηκαν ότι δε θα χάσουν τα δικαιώματα και τις απολαβές τους για τα επόμενα 5 χρόνια, διάστημα που στην πορεία "έγινε" 2.5 χρόνια. Ερωτηματικά, ωστόσο, προκαλεί πως θα διασφαλιστούν τα δικαιώματα εργαζομένων σε μία εταιρεία που απασχολεί, κατά κύριο λόγο, άτομα με 4μηνες και 5μηνες συμβάσεις.
Οι εργαζόμενοι μάλιστα, κλήθηκαν να υπογράψουν ατομικές συμβάσεις με την εταιρεία στην οποία θα ενσωματωθούν, χωρίς ... να δουν τους όρους της σύμβασης!
cretalive.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.