Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

ΜοτοGP:"Βγάζει το κράνος" ο Λόρις Καπιρόσι

Ο αγώνας στην Ισπανία δεν θα είναι μόνο η αυλαία της φετινής χρονιάς, αλλά και μιας σημαντικής καριέρας για τον Ιταλό αναβάτη της Pramac Racing.
To Ισπανικό GP θα έχει ιδιαίτερη βαρύτητα για τον 38χρονο πλέον Ιταλό όχι μόνο γιατί θα είναι ο τελευταίο στη μακροχρόνια πορεία του στους αγώνες μοτοσικλέτας, αλλά και γιατί...


 θα απουσιάζει ο αδικοχαμένος Μάρκο Σιμοντσέλι. Για αυτό το λόγο θεωρεί ότι θα πρέπει να αποτελέσει έναν φόρο τιμής προς τον 24χρονο συμπατριώτη του.
«Θα είναι πολύ δύσκολα να είσαι στα paddock χωρίς τον Μάρκο. Θα λείψει σε όλους. Κανείς δε θα έχει όρεξη να μπει στην πίστα, αλλά θα πρέπει να το κάνουμε για εκείνον και για όλους τους φίλους των αγώνων μοτοσικλέτας», δήλωσε ο Λόρις Καπιρόσι σημειώνοντας ότι ακόμη κι αν είναι ο τελευταίος του αγώνας, δεν έχει σκεφτεί κάτι συγκεκριμένο, αλλά σίγουρα θα θέλει να έχει μία όσον το δυνατόν καλύτερη εμφάνιση.
Η παρουσία του Ιταλού αναβάτη στους αγώνες μοτοσικλέτας είναι μία από τις μακροχρόνιες στην ιστορία του αθλήματος. Είναι ο μοναδικός που κατάφερε πέρυσι στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος (στο Κατάρ) να ξεπεράσει τις 300 εκκινήσεις σε όλες τις κατηγορίες. Για την ακρίβεια μέχρι πριν την Ισπανία μετράει 327. Εχει κατακτήσει τρία παγκόσμια πρωταθλήματα, δύο στην κατηγορία των 125 κ.εκ. (1990, 1991) και ένα στα 250 κ.εκ. (1998), αντίστοιχα.
Μάλιστα το πρώτο του τίτλο στα 125 το κατέκτησε σε ηλικία μόλις 17 ετών στο ντεμπούτο του στο πρωτάθλημα. Μετράει μέχρι στιγμής 29 νίκες σε όλες τις κατηγορίες ενώ 99 φορές έχει βρεθεί στο πόντιουμ. Εχει καταφέρει να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο σε κατατακτήριες δοκιμές 44 φορές ενώ στην καριέρα του έχει συγκεντρώσει μέχρι στιγμής 3.183 βαθμούς.
Στα MotoGP τρέχει αδιάλειπτα από το 2000 μέχρι σήμερα. Είχε δοκιμάσει και πριν τις δυνάμεις στη «μεγάλη» κατηγορία για δύο χρόνια (1995, 1996) χωρίς όμως ιδιαίτερη επιτυχία για να επιστρέψει στη συνέχεια στα 250 κ.εκ., όπου την επόμενη φορά κέρδισε τον τρίτο του παγκόσμιο τίτλο με την Aprilia.
Από το 2000 μέχρι το 2003 βρέθηκε 15 φορές στο πόντιουμ με τη Honda και την ομάδα του Sito Pons, κερδίζοντας κι έναν αγώνα στην πίστα του Μουτζέλο, στην Ιταλία το 2000. Στη συνέχεια συμφώνησε με την ομάδα της Ducati όπου ολοκλήρωσε την χρονιά τέταρτος. Το 2005 κατετάγη πέμπτος έχοντας δύο νίκες σε Ιαπωνία, Μαλαισία και μία δεύτερη θέση στο Μπρνο, στην Τσεχία.
Την επόμενη χρονιά με την GP6 ο Ιταλός αναβάτης ήταν πιο δυνατός τερματίζοντας στην τρίτη θέση, έχοντας τρεις νίκες (σε Χερέθ, Μπρνο και Μοτέγκι) και δύο πολ ποζίσιον ενώ οκτώ φορές ανέβηκε στο βάθρο των νικητών. Στην τελευταία του χρονιά με την Ducati τερμάτισε έβδομος με μία νίκη στο Μοτέγκι (Ιαπωνία). Ανέβηκε επίσης τρεις φορές στο πόντιουμ (τρίτος στην Κωνσταντινούπολη, δεύτερος στην Γερμανία και δεύτερος στο Φίλιπ Αϊλαντ – Αυστραλία).
Από το 2008 έως και το 2010 μετακόμισε στη Suzuki όπου είχε μόλις μία τρίτη θέση το 2008 στην πίστα του Μπρνο, στην Τσεχία. Φέτος αγωνίζεται με την ομάδα Pramac racing με μία Ducati GP11 χωρίς, όμως να έχει παρουσιάσει κάτι αξιόλογο. Μέχρι στιγμής βρίσκεται στην 17η θέση με τη φτωχή συγκομιδή των 36 βαθμών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.