Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

Angelina Jolie: «δεν έχω φίλους. Μένω συνέχεια σπίτι»

Μην την βλέπεις έτσι λαμπερή και χαμογελαστή την Angelina Jolie… Ένα δράμα ζει η σέξι σταρ, που ομολογεί ότι δεν έχει φίλους και ο μόνος άνθρωπος με τον οποίο μιλάει είναι ο Brad Pitt, με τον οποίο δεν αποκλείουν να κάνουν ακόμα ένα παιδί!...
«Δεν έχω πολλές φίλες από τη δουλειά, όπως παρατηρείς. Μένω σπίτι μου συνέχεια… δεν είμαι πολύ κοινωνική», εξομολογείται η Angelina στο αμερικανικό «Marie Claire» Ιανουαρίου και φωτογραφίζεται κάνοντας... γκριμάτσες!

Όπως προσθέτει,το μόνο άτομο με το οποίο συζητάει είναι ο σύντροφός της: «δεν έχω πολλούς φίλους για να μιλήσω. Στην πραγματικότητα είναι ο μόνος άνθρωπος με τον οποίο πραγματικά συζητώ».

Πολύ μοναχική μας βγήκε η σταρ, η οποία στο παρελθόν διατηρούσε φιλικές σχέσεις με την Gwen Stefani. Βέβαια, το μόνο που φαίνεται να την ένωσε με την τραγουδίστρια είναι το ότι... έμειναν έγκυες την ίδια περίοδο!

«Ο Brad έκανε τη ζωή μου καλύτερη, τόσο όσο δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ. Χτίσαμε μαζί μια οικογένεια. Δεν είναι μόνο ο έρωτας της ζωής μου, είναι η οικογένειά μου», καταλήγει η Angelina, η οποία τονίζει πως ένα ακόμα παιδί δεν είναι στα σκαριά, αλλά τίποτα δεν αποκλείεται!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.