Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Οργισμένη αντίδραση Κεφαλογιάννη: Δεν έχω κάνει ούτε αίτηση!

Οργίλη ήταν η αντίδραση του βουλευτή Ηρακλείου της ΝΔ Μανόλης Κεφαλογιάννη μετά και τις νέες διαρροές που έγιναν για τα αναδρομικά και την μετάδοση της είδησης από το ΑΠΕ ότι έχει κι εκείνος καταθέσει αγωγή για να πάρει αναδρομικά!...

'Εγώ το διέψευσα από την πρώτη στιγμή, αλλά κάποιοι επιμένουν! Όχι μόνο δεν έχω καταθέσει αγωγή, αλλά δεν έκανα ούτε καν αναγνωριστική. Δεν έστειλα γράμμα στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Για μένα μάλιστα έχουν παραγραφεί" δήλωσε πριν από λίγο στο CRETALIVE ο πρώην υπουργός. Και συνέχισε:

"Όποιος βρει δική μου αγωγή για το θέμα αυτό εγώ είμαι διατεθειμένος να του χαρίσω την περιουσία μου και τους μισθούς 5 ετών βουλευτικής αποζημίωσης' αναφέρει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.