Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

Η φτώχεια στρέφει τους Ευρωπαίους στα φθηνά προϊόντα

Στροφή προς τα private label προϊόντα, πραγματοποιούν οι, πιεζόμενοι οικονομικά, Ευρωπαίοι καταναλωτές, αποφεύγοντας τα branded αγαθά, σύμφωνα με τα αποτελέσματα μελέτης που πραγματοποίησε η SymphonyIRI....
Συγκεκριμένα, η ερευνητική εταιρεία υποστήριξε πως το μερίδιο αγοράς των private label αντιστοιχεί τη δεδομένη περίοδο στο 30% του συνόλου των πωλήσεων αγαθών, που πραγματοποιούν οι retailers σε όλη την Ευρώπη.

Επιπρόσθετα, η έρευνα με τίτλο “Retail Private Label Brands in Europe” ανέφερε πως η αξία των πωλήσεων προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας αυξήθηκε από το 2010 μέχρι σήμερα, σε 4 από τα 6 ευρωπαϊκά κράτη, που μετείχαν σε αυτή. Βασικός λόγος για την εξέλιξη αυτή, αποτελεί το γεγονός πως το καλάθι των προϊόντων αυτών, είναι 30% φθηνότερο από το αντίστοιχο των branded αγαθών.

Μοναδικό κράτος που καταγράφει κάμψη αναφορικά με τον τομέα αυτό, είναι η Βρετανία, η Γαλλία δεν παρουσίασε μεταβολές σε σχέση με πέρσι, ενώ εντυπωσιακή ήταν η αύξηση στην Ισπανία. Θα πρέπει να τονίσουμε πως και στην Ελλάδα η τάση είναι εξόχως ανοδική με τα είδη αυτά να προσεγγίζουν το 16% έως 17%.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.