Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

AΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ:‘’Επίθεση δημοσιογράφου σε ηθοποιό’’

Διαβάστε την καταγγελία ηθοποιού για επίθεση που δέχθηκε από γνωστό δημοσιογράφο...


Την ώρα που διασκέδαζε αμέριμνος,  μαζί με κάποιους ηθοποιούς και γνωστή σχεδιάστρια μόδας  σε ένα από τα πιο γνωστά club της Αθήνας, δημοσιογράφος, πολύ μεγάλου καναλιού που ετοιμάζει να παρουσιάσει τηλεοπτικό magazinο με πλησίασε και μου έπιασε την συζήτηση. Αρχικά ξαφνιάστηκα ευχάριστα λόγω της αυθόρμητης συνομιλίας. Στην συνέχεια άρχισε να μιλάει άκομψα πετώντας ειρωνικά σχόλια για την ερμηνεία μου στη παράσταση "Η Γάζα είναι …μαθήματα επιβίωσης", που σκηνοθετεί η Μάνια Παπαδημητρίου και για την καριέρα μου στο θέατρο. Δεν στάθηκε όμως μόνο στο υποκριτικό μου ταλέντο, αφού έγινε εξαιρετικά δυσάρεστος και στην παρέα μου, μιλώντας με τρομερή χυδαιότητα.
                     Στην συνέχεια και ενώ μόλις είχα βγει από την τουαλέτα στο υπόγειο μέρος του μαγαζιού, ο ίδιος δημοσιογράφος με περίμενε έξω ακριβώς από την πόρτα της τουαλέτας οπού άρχισε να γίνεται πολύ υβριστικός  , εξφενδονίζοντας πολύ βαριές βρισιές.
   Μπορώ να πω ότι έμεινα άφωνος και δεν αντέδρασα καθόλου, αλλά εκείνος συνέχιζε να βρίζει και να με απειλεί, και να μου λέει ότι θα γράψει τα χειρότερα για την ερμηνεία μου στην παράσταση και τότε εγώ τον προσπέρασα και έφυγα. Ωστόσο αυτός με ακολούθησε, με έσπρωξε και άρχισε να με φτύνει και να με χτυπάει στο πρόσωπο και το σώμα.
                Σοκαρίστηκα από την αδικαιλόγητη και άνανδρη επίθεση άνευ προηγουμένου και έφυγα αμέσως με την παρέα μου ή οποία δεν είχε αντιληφθεί το περιστατικό και βρίσκονταν στο πάνω μέρος του μαγαζιού. Ο πατέρας μου είναι ανώτατος δικαστικός  και δεν ήθελα να κινηθώ νομικά γιατί να αποφύγω το περιστατικό να πάρει άλλες διαστάσεις αλλά μετά από λίγες ημέρες βρήκα τα κρύσταλλά του αυτοκίνητού μου σπασμένα, την στιγμή που το αμάξι μου ήταν παρκαρισμένο έξω από το ίδιο νυχτερινό μαγαζί. Φοβάμαι ότι δεν αποτελεί σύμπτωση, αλλά μια επίθεση προσωπική και αναίτια προς το άτομό μου, χωρίς να υπολείπεται οποιαδήποτε προσωπική διαφορά μεταξύ του πρόσωπου μου και του συγκεκριμένου δημοσιογράφου, η οποία ξεπερνάει θέματα  ηθικής και παραβίασης της δημοσιογραφικής ιδεοντολογίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.