Χρονιά που θα δοθούν μεγάλες μάχες στην ασφαλιστική αγορά για τα μερίδια της αγοράς στην ασφάλιση αυτοκινήτου μπορεί να χαρακτηριστεί το 2012, καθώς πλέον και οι μεγάλοι παίχτες της αγοράς μπαίνουν στην μάχη για φθηνότερα ,με περισσότερες καλύψεις ,ασφάλιστρα αυτοκινήτου....
Εταιρίες, κύρια πολυεθνικών ομίλων, που δεν είχαν και σε ιδιαίτερη εκτίμηση τον κλάδο, λόγω της ζημιογόνας πορείας του, αλλά και των ανταγωνισμό των μικρών και μεσαίων ασφαλιστικών εταιριών με τα λεγόμενα πτωχευτικά ασφάλιστρα, τις υψηλές προμήθειες και αρκούνταν στα φιλέτα της αγοράς, τώρα κάνουν στροφή 180 μοιρών.
Έχουν μπει ή ετοιμάζονται να μπουν δυναμικά στην αγορά με νέα πακέτα ασφάλισης αυτοκινήτου με τις βασικές καλύψεις ( αστικής ευθύνης) και επιπλέον προνόμια όπως οδική βοήθεια , αυτοκίνητο αντικατάστασης , φροντίδα ατυχήματος , συνεργαζόμενα η και ιδιόκτητα συνεργεία επισκευής.
Παράλληλα ενισχύουν τα εναλλακτικά δίκτυα πώλησης που μειώνουν ακόμα περισσότερο το κόστος πρόσκτησης , όπως το διαδίκτυο (online και απευθείας πωλήσεις ) και οι τράπεζες (Τραπεζοασφαλίσεις).
Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς, εκτιμάται ότι ο κλάδος από ζημιογόνος μπορεί να γυρίσει σε κερδοφόρος παρά την μείωση του στόλου των ασφαλισμένων αυτοκινήτων ( ανασφάλιστα , απόσυρση πινακίδων κυκλοφορίας , μείωση των νέων αδειών κυκλοφορίας ). Κι αυτό γιατί όπως εκτιμούν και από στατιστικά στοιχεία , η οικονομική κρίση περιορίζει σημαντικά τις μετακινήσεις με ΙΧ , κάνει τους οδηγούς προσεκτικότερους κάτι που αντανακλάται στην μείωση των ατυχημάτων και κατά συνέπεια των αποζημιώσεων που καταβάλουν οι εταιρίες.
Επιπλέον οι ασφαλιστικές εταιρίες προκειμένου να μειώσουν τα κόστη επεκτείνονται και στον τομέα της φροντίδας μετά το ατύχημα , τόσο με συνεργαζόμενα συνεργεία όσο και με ιδιόκτητα . Ηδη η Ιnteramerican έχει δημιουργήσει και δική της επισκευαστική μονάδα.
Σε αυτή την κατεύθυνση περιορισμού του κόστους έχει συμβάλει η οικονομική κρίση και η αδυναμία των κατόχων ΙΧ να καταβάλουν άμεσα χρήματα για τις επισκευές και στην συνέχεια τα εισπράξουν από την εταιρία.
Γιαυτό πλέον οι εταιρίες δίνουν την δυνατότητα να επισκευάσουν οι ίδιες το όχημα και να τα παραδώσουν στον ασφαλισμένο χωρίς υποστεί την οικονομική επιβάρυνση της επισκευής και στην συνέχεια να αποζημιωθεί.
Βέβαια μεγάλο αγκάθι για τις ασφαλιστικές συνεχίζει να είναι το Επικουρικό Κεφάλαιο Ασφάλισης Αυτοκινήτου , που έχουν συσσωρευτεί μεγάλες ζημιές από τις εκκρεμείς υποθέσεις ατυχημάτων από τις ασφαλιστικές που έκλεισαν με αποτέλεσμα να βρίσκεται στα πρόθυρα της χρεοκοπίας.
Αν και αναζητήθηκε λύση με τροπολογία Βενιζέλου με Ψαλίδι στις αποζημιώσεις και κύρια για ηθική βλάβη , αποσύρθηκε μετά από αντιδράσεις των δικηγόρων.
Η τελευταία έκκληση της Ενωσης Ασφαλιστικών Εταιριών να βρεθεί λύση, είναι ίσως η απαρχή μια δυσάρεστης συνέχειας που έρχεται . Και αυτό γιατί ένα λουκέτο στο Επικουρικό, πέρα από χαμένες αποζημιώσεις σε δεκάδες χιλιάδες πραγματικά θύματα τροχαίων , θα δημιουργήσει και μείζον θέμα στις περιπτώσεις ατυχημάτων με ανασφάλιστα αυτοκίνητα που καλύπτει το Επικουρικό Κεφάλαιο .
- Τράβηξε το αυτί του Τσίπρα η Μέρκελ κι εκείνος... χαχάνιζε! [εικόνες]
- MNI: E.E. και δανειστές θα είχαν αποδεχθεί τα μέτρα Τσίπρα, εάν είχαν ενημερωθεί
- Ο ΣΕΒ "καρφώνει" Τσίπρα για τον μποναμά - πείνας στους συνταξιούχους
- ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Έτοιμοι για GREXIT! Επέστρεψε εκτάκτως ο Σαμαράς στην Ελλάδα!
Τράβηξε το αυτί του Τσίπρα η Μέρκελ κι εκείνος... χαχάνιζε! [εικόνες]
Γελάκια, γκριμάτσες, αγκαλίτσες και... χορατά, από...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
E.E. και δανειστές θα είχαν αποδεχθεί τα μέτρα Τσίπρα, εάν είχαν ενημερωθεί
«Βιαστική» και «ανακριβή» χαρακτηρίζουν πηγές της...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Ο ΣΕΒ "καρφώνει" Τσίπρα για τον μποναμά - πείνας στους συνταξιούχους
Κίνηση «υψηλού πολιτικού ρίσκου, που ξαναφέ...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Έτοιμοι για GREXIT! Εκτάκτως ο Σαμαράς στην Ελλάδα!
Ο Αντώνης Σαμαράς ήταν χθες στις Βρυξέλλες, προκει...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011
1 σχόλιο:
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Αλλη μια περίπτωση άπληστων επαγγελματιών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε λαμβάνουν καθόλου υπόψιν παράγοντες όπως τα ετήσια διανυθέντα χιλιόμετρα, την εμπειρία του οδηγού, το χώρο στάθμευσης, τη συνήθη περιοχή μετακίνησης, το ψυχολογικό προφίλ του οδηγού. Εξισωνουν τα πάντα, προς τα πάνω φυσικά, προς το συμφέρον τους.
Το θυμάστε το τρικ/απάτη που προσπαθήσαν να επιβάλλουν πριν από μερικά χρόνια με την ασφάλιση μοναδικού ζεύγους οχήματος ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ οδηγού/προσώπου αντί για οχήματος μόνο;
Τη θυμάστε τη λογική "αν κάνεις φιλική δήλωση θεωρείσαι αυτόματα συνυπαίτιος";
Τις θυμάστε τις ατελείωτες ώρες τρεξίματος σε κάθε λογής "πραγματογνώμονες" και "λογιστές" για να πάρετε τα χρήματα της αποζημίωσης που σας χρωστούν;
Θυμάστε την αυθαιρεσία τους όταν σας κάνουν με το "έτσι θέλω" και με αυθαίρετους "πίνακες" εκπτώσεις στις αποζημιώσεις;
Θυμάστε την προσπάθεια να σας επιβάλλουν μεταχειρισμένα ανταλλακτικά που εσείς πρέπει να τρέξετε και να βρείτε;
Γιατί χρεώνουν ασφάλιση ανάλογα τον κυλινδρισμό του αυτοκινήτου; Τα ίδια ατυχήματα δεν προκαλεί ένα Corolla 1400 και μια Mercedes 250;
Γιατί το bonus συμβάλλει στην καλύτερη περίπτωση μονοψήφιο ποσό σε ευρώ ΕΤΗΣΙΩΣ ενώ το malus πάει περίπατο; Ένας οδηγός που δεν έχει προκαλέσει ατύχημα σε 20 ή 30 χρόνια, γιατί να πληρώνει κερατιάτικα μια ζωή;
Γιατί δεν έχουν ποσό συμμετοχής του υπαίτιου στην αποζημίωση; Οι ξένοι που το έχουν είναι βλάκες;
Γιατί δε μπορώ να ασφαλίσω το όχημά μου ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ; Παρκαρισμένο στο γκαράζ προκαλεί ατυχήματα;
Γιατί η ελάχιστη ασφάλιση είναι για 2 μήνες με κόστος όσο για 6; Αν κυκλοφορώ μόνο σαββατοκύριακα γιατί με χρεώνουν και όλες τις ημέρες;