Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Νατάσα Ράγιου:"Τα κομμωτήρια της Πάτρας, με χωρίζουν κάθε εβδομάδα"

Για τη σχέση με τον σύζυγό της αλλά και τις φήμες ότι ο γάμος της περνάει κρίση μίλησε η πατρινή Νατάσα Ράγιου στο περιοδικό "ΕΓΩ Weekly"...."Εκατομμύρια κρίσεις έχουμε περάσει με το σύζυγό μου. Δεν νομίζω ότι υπάρχει ζευγάρι που ζει μέσα στα πούπουλα και τα ροζ σύννεφα. Δεν κλονίστηκε όμως ποτέ ο γάμος μας. Τα κομμωτήρια της Πάτρας, με χωρίζουν κάθε εβδομάδα, δε το συζητώ! Όλους, όμως, τους χωρίζουν στα κομμωτήρια. Από την ώρα που ασχολήθηκα με την πολιτική, οι επιθέσεις είναι περισσότερες... δεν έχουν τελειωμό. Έχω ακούσει ό,τι μπορείς να φανταστείς. Μόνο ότι είμαι ομοφυλόφιλη, δεν έχω ακούσει ακόμα! Τα προσπερνώ και προχωρώ, γιατί δεν έχει κανένα νόημα" είπε η δημοσιογράφος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.