Στη διαφήμιση πρωταγωνιστούν έξι ζευγάρια που κάνουν σεξ. Η κάμερα κάνει κοντινό στις κυρίες που φθάνουν σε κορύφωση ενώ μία καλλιτέχνις της όπερας τραγουδά πάνω στις φωνές απόλαυσης! Το σλόγκαν της διαφήμισης είναι... "Sexperience"! Συνήθως πριν από την προβολή του εκάστοτε προγράμματος, προηγείται προβολή διαφημιστκών σποτ.
Όπως χαρακτηριστικά είπε ένας ενορίτης, «τα μάτια μου κόντεψαν να πεταχτούν έξω!» Αυτό που δεν μπορούν να καταλάβουν ακόμη οι πιστοί είναι πώς οι αρμόδιοι του site της Καθολικής Εκκλησίας επέτρεψαν να προβάλουν ένα παρόμοιο βίντεο λεπτά πριν από τη λειτουργία.
«Δεν φαντάζεσαι ότι εμείς είμαστε το καταναλωτικό κοινό της εταιρείας, αλλά υποθέτω ότι μπορείς να δεις την αστεία πλευρά του θέματος», δήλωσε ένας από τους ενορίτες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.