Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Elton John: "Ιδανικός να με ενσαρκώσει ο ......"


Ως ένα «μουσικό jukebox» με θέμα τη ζωή του χαρακτηρίζει την ταινία που ετοιμάζει ο διάσημος Βρετανός τραγουδιστής Elton John με σεναριογράφο τον Lee Hall και παραγωγό τον ίδιο.... Στο πρόσωπο μάλιστα του 30χρονου Justin Timberlake βλέπει τον ιδανικό ηθοποιό που θα ήθελε να τον υποδυθεί! «Πρόκειται για μια σουρεαλιστική ματιά στη ζωή μου, και όχι για μια πραγματική ματιά στη ζωή μου, θα έλεγα ίσως περισσότερο με τον τρόπο του Moulin Rouge!».



Σε συνέντευξη που έδωσε την Κυριακή στην εφημερίδα «Los Angeles Times» αποκάλυψε πως «Πρωταγωνιστή δεν έχω ακόμη επιλέξει. Έχω μια λίστα με ηθοποιούς που θέλω να δω για το ρόλο, αλλά ο Νο 1 στην κορυφή της λίστας μου είναι ο Justin Timberlake, γιατί με υποδύθηκε σε ένα βίντεο του David LaChapelle, το «Rocket Man» και ήταν υπέροχος.»



O Justin Timberlake

Ο sir Elton John μίλησε επίσης για το πώς ο γιος του Zachary έχει αλλάξει τη δική του ζωή του αλλά και του συντρόφου του David Furnish . «Τον αγαπώ τόσο πολύ. Είναι το φως της ζωής μας. Είχα μια καταπληκτική επαγγελματική ζωή, προσωπική ζωή, αλλά στα 64 να έχω ένα γιο, ο οποίος να μου δίνει τόσο πολύ αγάπη είναι πραγματικά απόλαυση!».



Ο τραγουδιστής, είναι υποψήφιος για Χρυσή Σφαίρα στις 15 Ιανουαρίου για το τραγούδι του «Hello, Hello» από την ταινία «Gnomeo & Juliet».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.