- Τράβηξε το αυτί του Τσίπρα η Μέρκελ κι εκείνος... χαχάνιζε! [εικόνες]
- MNI: E.E. και δανειστές θα είχαν αποδεχθεί τα μέτρα Τσίπρα, εάν είχαν ενημερωθεί
- Ο ΣΕΒ "καρφώνει" Τσίπρα για τον μποναμά - πείνας στους συνταξιούχους
- ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Έτοιμοι για GREXIT! Επέστρεψε εκτάκτως ο Σαμαράς στην Ελλάδα!
Τράβηξε το αυτί του Τσίπρα η Μέρκελ κι εκείνος... χαχάνιζε! [εικόνες]
Γελάκια, γκριμάτσες, αγκαλίτσες και... χορατά, από...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
E.E. και δανειστές θα είχαν αποδεχθεί τα μέτρα Τσίπρα, εάν είχαν ενημερωθεί
«Βιαστική» και «ανακριβή» χαρακτηρίζουν πηγές της...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Ο ΣΕΒ "καρφώνει" Τσίπρα για τον μποναμά - πείνας στους συνταξιούχους
Κίνηση «υψηλού πολιτικού ρίσκου, που ξαναφέ...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Έτοιμοι για GREXIT! Εκτάκτως ο Σαμαράς στην Ελλάδα!
Ο Αντώνης Σαμαράς ήταν χθες στις Βρυξέλλες, προκει...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012
Περιζήτητα τα αυτοκίνητα της FIAT στην Ελλάδα!
Ιδιαίτερα περιζήτητη έχει γίνει η Fiat στον ελληνικό επιχειρηματικό κόσμο καθώς μετά τους ομίλους Σφακιανάκη και Σαρακάκη ακόμη ένας ελληνικός όμιλος συμπεριλαμβάνεται στο επίσημο δίκτυο της ιταλικής φίρμας...
Ο λόγος για τον όμιλο Συγγελίδη, ο οποίος, σύμφωνα με ρεπορτάζ της Ημερησίας, μετά την απόκτηση της μάρκας Lancia ως εισαγωγέας για την Ελλαδα επεκτείνει ακόμη περισσότερο τη συνεργασία του με τη θυγατρική του ιταλικού εργοστασίου και πλέον στο γνωστό κατάστημα επί της λεωφόρου Κηφισίας που έχει την έδρα η Chrysler-Jeep θα συνυπάρχουν η Fiat, Alfa Romeo, Lancia και Jeep!
Η τάση αυτή για νέες συνεργασίες οφείλεται στη δυναμική πορεία της Fiat στην ελληνική αγορά που βάζει κάτω από την ομπρέλα της γνωστά ονόματα Ελλήνων εισαγωγέων. Αλλωστε η Fiat Group Automobiles Hellas (FGAH) τα 5 τελευταία χρόνια καταγράφει μια συνεχή ανοδική πορεία, με αύξηση του μεριδίου της από 4,9% σε 7,8%. Η αύξηση του μεριδίου της, λοιπόν, και η άνοδος της Fiat στην 5η θέση της ελληνικής αγοράς το 2011 αντανακλά την εξαιρετική προσαρμογή της στις ανάγκες των Ελλήνων καταναλωτών και η ανάπτυξη ενός πολύ αποτελεσματικού δικτύου σε όλη τη χώρα συμβάλλει σημαντικά στην ανοδική της πορεία.
Η έναρξη της νέας συνεργασίας FGAH με τον όμιλο Συγγελίδη ξεκινά επίσημα από τη άλλη εβδομάδα και πλέον οι λάτρεις των ιταλικών εταιρειών, αλλά και της θρυλικής Jeep αποκτούν κοινό σημείο συνάντησης στα βόρεια προάστια που μέχρι πρότινος υπάρχει μόνο η Λάμδα ως εξουσιοδοτημένος διανομεας έμπορος της ιταλικής θυγατρικής.
Ελκυστικά μοντέλα
Πάντως, η Fiat διαθέτει προσιτά και οικονομικά στη χρήση value for money αυτοκίνητα, γεγονός που βοηθά τους συνεργάτες της να αντιμετωπίσουν καλύτερα την οικονομική κρίση, αλλά και την ύφεση που πλήττει τον κλάδο. Αλλωστε τα εξαιρετικά δημοφιλή μοντέλα πόλης της Fiat, αλλά και τα μοντέλα επιδόσεων της Alfa Romeo σε συνδυασμό με τα πολυτελή Lancia, ενώ προσεχώς έρχονται και τα καινοτόμα Jeep διευρύνουν τόσο πολύ τη γκάμα επιλογών στους υποψήφιους νέους πελάτες, ενώ παράλληλα διατηρούν τους παλαιούς ιδιοκτήτες των εν λόγω εταιρειών.
Επίσης η πολύχρονη εμπειρία του ιταλικού εργοστασίου στην πετρελαιοκίνηση, αλλά και στη χρήση άλλων καυσίμων, όπως υγραέριο ή φυσικό αέριο πέραν της βενζίνης αποτελούν δέλεαρ για τους καταναλωτές οι οποίοι το μοναδικό πράγμα που αναζητούν από το καινούριο τους αυτοκίνητο είναι χαμηλό κόστος κτήσης και χρήσης, ενώ όλα τα υπόλοιπα έρχονται σε δεύτερη μοίρα...
Εκτός ο Παζαρόπουλος
Τη διακοπή της συνεργασίας της με τη Σ.Κ. Παζαρόπουλος Εμπορία Αυτοκινήτων Α.Ε. για πωλήσεις Fiat, Alfa Romeo, Abarth και Fiat Professional καθώς και για υπηρεσίες συνεργείου και ανταλλακτικών ανακοίνωσε η Fiat Group Automobiles Hellas A.E. Ηδη, η έκθεση με αυτοκίνητα και ανταλλακτικά Fiat και Alfa Romeo που διατηρούσε στην οδό Πειραιώς 40 στο Μοσχάτο η Σ.Κ. Παζαρόπουλος ενοικιάστηκε από την Αφοί Σαρακάκη, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες η Σ.Κ. Παζαρόπουλος δεν άφησε ανοιχτούς λογαριασμούς προς τη Fiat ή προς πελάτες.
«Ποδαρικό» με νέο γύρο περικοπών
Μετά τα απογοητευτικά αποτελέσματα των πωλήσεων για το 2011, νέος γύρος περικοπών με μειώσεις μισθών και απολύσεις ξεκίνησαν οι επιχειρηματίες του κλάδου. Ηδη προς τα τέλη του 2011 κάποιοι εισαγωγείς κάλεσαν τους υπαλλήλους τους και τους ανέλυσαν τους στόχους για το 2012, οι οποίοι ήταν αρκετά απαισιόδοξοι και βέβαια συνοδεύτηκαν με μειώσεις μισθών από 12% έως και 30%, ενώ η λίστα των ανέργων έχει ξεπεράσει τις 28.000 υπαλλήλους.
Αλλαγές
Πάντως, τόσο οι αναλυτές όσο και στελέχη από τον τραπεζικό κλάδο εκτιμούν πως τη χρονιά που διανύουμε θα αλλάξει ριζικά ο χάρτης της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου. Αλλωστε τα 8 δισ. ευρώ που χρωστά ο κλάδος στα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα έχουν σημάνει συναγερμό...
Πληθαίνουν συνεχώς οι καταγγελίες εργαζόμενων σε πολύ γνωστό όμιλο και ήδη 55 εργαζόμενοι από τους 130 έχουν καταθέσει τις καταγγελίες τους στο Σώμα Επιθεωρητών Εργασίας στις οποίες αναγράφεται χαρακτηριστικά πως: «καταγγέλλεται η εργοδοσία για μη καταβολή δεδουλευμένων αποδοχών από τον Οκτώβριο έως σήμερα». Το επόμενο βήμα των υπαλλήλων του ομίλου είναι η επίσχεση εργασίας!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.