Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

16.000... πιλότοι Formula 1 στην Αττική Οδό!


Σε τόπο συνάντησης των... επίδοξων Σουμάχερ εξελίσσεται η Αττική Οδός, και ταυτόχρονα στους καλύτερους πελάτες της Τροχαίας και των κρατικών ταμείων...



Μόνο για το 2011, οι παραβάσεις υπερβολικής ταχύτητας που βεβαιώθηκαν κατά μήκος της Αττικής Οδού ανέρχονται σε 16.000.
Από τις παραβάσεις αυτές, σύμφωνα με στοιχεία που διαβίβασε στη Βουλή, ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Χρήστος Παπουτσής, οι 14.256 διαπιστώθηκαν από ηλεκτρονικές συσκευές και οι 1744 από αστυνομικούς.
Τον Ιανουάριο του 2012 βεβαιώθηκαν 1.000 παραβάσεις υπερβολικής ταχύτητας, εκ των οποίων οι 999 από ηλεκτρονικές συσκευές και μία από αστυνομικό.
Από τη Διεύθυνση της Τροχαίας, όπως αναφέρει ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, έχουν δοθεί εντολές και οδηγίες για τη διενέργεια αυστηρών και συστηματικών ελέγχων, μεταξύ άλλων και στην Αττική Οδό, με στόχο την πρόληψη των ατυχημάτων και τη δημιουργία κλίματος συνειδητής συμμόρφωσης των οδηγών στους κανόνες κυκλοφορίας.

1 σχόλιο:

  1. Τα γνωστά πομπώδη φιρμάνια της τροχαίας. Και καπάκι οι γνωστές υπερβολές των δημοσιογράφων. Με πόσα πάει ο Σουμάχερ και οι άλλοι οδηγοί Formula 1; Με 100; Με 150; Λάθος. Με 300. Πόση ήταν η μέση ταχύτητα των παραβατών; Σίγουρα ούτε 300, ούτε 200, ούτε κάν 150.

    Βέβαια όλα αυτά τα όρια δεν ισχύουν για τα ίδια τα αστυνομικά οχήματα.

    Η αντιμετώπιση των ορίων ταχύτητας στην Ελλάδα (και όχι μόνο) είναι θεμελιωδώς λανθασμένη. Δε μπορείς να βάλεις στο ίδιο καλάθι μια Porsche και ένα τριαξονικό φορτηγό. Επειδή τα τριαξονικά στην Αττική οδό είναι αριθμητικά 5-10%, είναι "ασφαλές" το τριαξονικό να πηγαίνει με 60 στα στροφιλίκα του "κλειστού" (ακτά τα άλλα) "αυτοκινητόδρομου", πρέπει ντε και καλά να περιορίζεις το υπόλοιπο 90-95% των οχημάτων σε αυτή την ταχύτητα; Τα όρια πάντα ήταν κατ' εκτίμηση και αυθαίρετα. Όσο για τους τροχονόμους, δεν ξεχνιούνται εκείνες οι ανεκδιήγητες εντολές των αρχηγών τους να γεμίζουν μπλοκάκια κλήσεων "μέχρι το τέλος του μήνα"...

    Προσοχή. Δε μιλάω για ακραίες περιπτώσεις σαν και αυτή του νεαρού με BMW M5 που έβγαλε βίντεο στο YouTube να τελικιάζει στα 300. Αυτά είναι εξαιρέσεις.

    Αλήθεια, πόση ανοχή έχουν στα όρια ταχύτητας; Στις σωστές και ευνομούμενες χώρες, αυτά είναι σαφώς ορισμένα και παρουσιάζονται με πινακίδες. Δεν απαιτούν από τον κάθε χρήστη του δρόμου να ψάχνει άσκοπα σε νομικές διατάξεις, εξαγελλίες και ελλειπή δημόσια έγγραφα.

    Εν καιρώ κρίσης, πάνε τα όργανα (του νόμου πάντα...) να βγάλουν τα μισθά τους από τα συνήθη θύματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.