Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

«Φτηνό κρασί» λόγω… κρίσης

Έρευνα δείχνει ότι οι Έλληνες αλλάζουν τις καταναλωτικές τους συνήθειες, όσον αφορά το αλκοόλ Έρευνα δείχνει ότι οι Έλληνες αλλάζουν τις καταναλωτικές τους συνήθειες, όσον αφορά το αλκοόλ...
Μπορεί να θέλουν ακόμη να γευτούν «ένα κρασάκι» με το φαγητό, αλλά προτιμούν το «χύμα». 
Αυτό αναφέρει ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικού Οίνου κ. Άγγελος Ρούβαλης, όσον αφορά τις συνήθειες των Ελλήνων, εν μέσω κρίσης.
Όπως τονίζει, δεν έχει μειωθεί η κατανάλωση κρασιού, μόνο που προτιμούν το κρασί που στοιχίζει φτηνότερα και δεν και όχι το επώνυμο.
Η κατανάλωση εμφιαλωμένων κρασιών που η τιμή τους είναι πάνω από 10 ευρώ σημειώνει πτώση της τάξης του 30 -40%. Πάντως, τα φθηνά κρασιά, αντίθετα από τα ακριβά, άνω των 20 ευρώ, που σημείωσαν πτώση στις πωλήσεις έως και 25%, διατήρησαν ή ακόμη και αύξησαν τις πωλήσεις τους, σημειώνει ο κ. Ρούβαλης μιλώντας στην Καθημερινή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.