Νέα επίθεση του Δημήτρη Ρέππα στον Γιάννη Ραγκούση με αφορμή τις καθυστερήσεις στα έργα του Μετρό αλλά και για τη στασιμότητα στο θέμα των 5 αυτοκινητοδρόμων.Σε ανακοίνωσή του ο Δ.Ρέππας αναφέρει τις ενέργειες που είχε κάνει αυτός σαν υπουργός Υποδομών,τελειώνοντας αφήνωντας να εννοηθεί πως μετά από αυτόν δεν έγινε τίποτε άλλο από τον διάδοχό του...
"Επί Υπουργίας του Δημήτρη Ρέππα στο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων υπήρξε στενή συνεργασία με τον τότε Υπουργό Δικαιοσύνης Χάρη Καστανίδη, ο οποίος και με νομοθετική πρωτοβουλία δημιούργησε αυτόν το νέο επταμελή σχηματισμό του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Η απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου που μετά την αξιολόγηση των σχετικών συμβάσεων άναβε το «πράσινο φως» για τη συνέχιση της επέκτασης του μετρό ελήφθη στις 23 Μαΐου 2011. Μετά την καθαρογραφή της απόφασης έπρεπε να υπογραφεί η σχετική σύμβαση. Κάτι, που δεν έγινε από τον κ. Ρέππα, αφού λόγω ανασχηματισμού δεν είχε πλέον αρμοδιότητα.
Όσον αφορά στους πέντε αυτοκινητόδρομους, που κατασκευάζονται με συμβάσεις παραχώρησης, περί τα τέλη του 2010 επενδυτές - παραχωρησιούχοι έθεσαν στο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων θέμα μη προόδου των έργων, λόγω έλλειψης ρευστότητας, αφού οι Τράπεζες σταμάτησαν να τους χρηματοδοτούν. Αν και το κράτος, λόγω της υφής των συμβάσεων δεν είχε δικαίωμα άμεσης παρέμβασης, ο τότε αρμόδιος Υπουργός Δ. Ρέππας ήρθε σε επαφή με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και έγιναν διαπραγματεύσεις μεταξύ του Υπουργείου, της Ε.Ε., των Τραπεζών και παραχωρησιούχων για να βρεθεί λύση.
Οι διαπραγματεύσεις κατέληξαν σε ένα μνημόνιο συναντίληψης, μεταξύ του Υπουργείου και των παραχωρησιούχων, το πρώτο εκ των οποίων υπογράφθηκε από τις δύο πλευρές στις 9 Ιουνίου 2011. Υπενθυμίζεται ότι για το ενδιάμεσο διάστημα μέχρι την υπογραφή του μνημονίου συναντίληψης, σε Συνέντευξη Τύπου που έδωσε ο πρώην Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας από κοινού με τον πρώην Υπουργό Οικονομικών Γιώργο Παπακωνσταντίνου στις 14 Απριλίου 2011, είχε ανακοινωθεί η δημιουργία εγγυητικού λογαριασμού ύψους 500 εκατ. ευρώ για ένα εξάμηνο.
Το περιεχόμενο του μνημονίου συναντίληψης που υπογράφθηκε στις 9 Ιουνίου 2011, διασφάλιζε το δημόσιο συμφέρον και περιελάμβανε προτάσεις για την απεμπλοκή των μεγάλων έργων. Μεταξύ των άλλων προέβλεπε εγγυητικό λογαριασμό και ανάκτηση των κεφαλαίων του ελληνικού δημοσίου ως εκ τρίτου δανειστή, παρουσίαση βιωσιμότητας των έργων προς τις Τράπεζες, αλλά και αναμόρφωση των διοδίων ανάλογα με την πρόοδο των εργασιών.
Όπως και για το θέμα της SIEMENS, έτσι και για το θέμα των παραχωρήσεων, λόγω του ανασχηματισμού που ακολούθησε ο κ. Ρέππας έπαψε να έχει τη σχετική αρμοδιότητα."
"Επί Υπουργίας του Δημήτρη Ρέππα στο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων υπήρξε στενή συνεργασία με τον τότε Υπουργό Δικαιοσύνης Χάρη Καστανίδη, ο οποίος και με νομοθετική πρωτοβουλία δημιούργησε αυτόν το νέο επταμελή σχηματισμό του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Η απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου που μετά την αξιολόγηση των σχετικών συμβάσεων άναβε το «πράσινο φως» για τη συνέχιση της επέκτασης του μετρό ελήφθη στις 23 Μαΐου 2011. Μετά την καθαρογραφή της απόφασης έπρεπε να υπογραφεί η σχετική σύμβαση. Κάτι, που δεν έγινε από τον κ. Ρέππα, αφού λόγω ανασχηματισμού δεν είχε πλέον αρμοδιότητα.
Όσον αφορά στους πέντε αυτοκινητόδρομους, που κατασκευάζονται με συμβάσεις παραχώρησης, περί τα τέλη του 2010 επενδυτές - παραχωρησιούχοι έθεσαν στο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων θέμα μη προόδου των έργων, λόγω έλλειψης ρευστότητας, αφού οι Τράπεζες σταμάτησαν να τους χρηματοδοτούν. Αν και το κράτος, λόγω της υφής των συμβάσεων δεν είχε δικαίωμα άμεσης παρέμβασης, ο τότε αρμόδιος Υπουργός Δ. Ρέππας ήρθε σε επαφή με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και έγιναν διαπραγματεύσεις μεταξύ του Υπουργείου, της Ε.Ε., των Τραπεζών και παραχωρησιούχων για να βρεθεί λύση.
Οι διαπραγματεύσεις κατέληξαν σε ένα μνημόνιο συναντίληψης, μεταξύ του Υπουργείου και των παραχωρησιούχων, το πρώτο εκ των οποίων υπογράφθηκε από τις δύο πλευρές στις 9 Ιουνίου 2011. Υπενθυμίζεται ότι για το ενδιάμεσο διάστημα μέχρι την υπογραφή του μνημονίου συναντίληψης, σε Συνέντευξη Τύπου που έδωσε ο πρώην Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας από κοινού με τον πρώην Υπουργό Οικονομικών Γιώργο Παπακωνσταντίνου στις 14 Απριλίου 2011, είχε ανακοινωθεί η δημιουργία εγγυητικού λογαριασμού ύψους 500 εκατ. ευρώ για ένα εξάμηνο.
Το περιεχόμενο του μνημονίου συναντίληψης που υπογράφθηκε στις 9 Ιουνίου 2011, διασφάλιζε το δημόσιο συμφέρον και περιελάμβανε προτάσεις για την απεμπλοκή των μεγάλων έργων. Μεταξύ των άλλων προέβλεπε εγγυητικό λογαριασμό και ανάκτηση των κεφαλαίων του ελληνικού δημοσίου ως εκ τρίτου δανειστή, παρουσίαση βιωσιμότητας των έργων προς τις Τράπεζες, αλλά και αναμόρφωση των διοδίων ανάλογα με την πρόοδο των εργασιών.
Όπως και για το θέμα της SIEMENS, έτσι και για το θέμα των παραχωρήσεων, λόγω του ανασχηματισμού που ακολούθησε ο κ. Ρέππας έπαψε να έχει τη σχετική αρμοδιότητα."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.