Αύξηση κατά 5,66% παρουσίασε τον Ιανουάριο -σε σχέση με πέρυσι- η διαφημιστική δαπάνη στην τηλεόραση, με το σχετικό ποσό να ξεπερνά τα 31,5 εκατ. ευρώ. Η επίδοση αυτή επιτεύχθηκε παρά το αρνητικό οικονομικό κλίμα.
Η έξοδος από την αγορά ενός καναλιού -του Αlter- και η αλλαγή των ισορροπιών που αυτή επέφερε δημιούργησαν ένα νέο περιβάλλον και εξηγούν τις αυξήσεις που καταγράφηκαν τον Ιανουάριο του 2012...
Επίσης ο σημαντικός εξορθολογισμός των τιμών στην τηλεοπτική διαφήμιση -ως αποτέλεσμα της κρίσης- και η νέα επιθετική πολιτική που ακολουθήθηκε, είχαν ως συνέπεια την προσέλκυση νέων πελατών, που μέχρι πρότινος χρησιμοποιούσαν άλλα επικοινωνιακά οχήματα.
Συγκεκριμένα, η κατάσταση στο τηλεοπτικό πεδίο έχει περάσει σε ένα νέο status. Στο νέο αυτό τοπίο το μερίδιο των τριών πρώτων τηλεοπτικών σταθμών ξεπερνά για πρώτη φορά στην ιστορία της ιδιωτικής τηλεόρασης το 73%, ενώ το μερίδιο των πρώτων τεσσάρων το 87,6% του συνόλου.
Ειδικότερα, ο πρώτος σε τηλεθέαση τηλεοπτικός σταθμός, το Mega, παρουσίασε αύξηση του ποσοστού του, πολύ μεγαλύτερη του μέσου όρου, κατά 25,23%. Το «μεγάλο κανάλι» διεύρυνε το μερίδιο του κατά 6,21 ποσοστιαίες μονάδες -νούμερο ιδιαίτερα υψηλό- ανεβάζοντας το στο 39,75%.
Επισημαίνεται ότι τέτοιο ποσοστό επιτυγχάνεται για πρώτη φορά από τηλεοπτικό σταθμό στην ιστορία της ιδιωτικής τηλεόρασης και το γεγονός ότι αυτό συμβαίνει σε μια περίοδο ύφεσης, του προσδίδει και μια άλλη διάσταση.
Ανάλογη εικόνα με επίσης σημαντικά ποσοστά παρουσιάζει και το δεύτερο σε τηλεθέαση κανάλι ο ΑΝΤ1 του οποίου το μερίδιο αυξήθηκε κατά 4,52 ποσοστιαίες μονάδες, φτάνοντας το 29,62%. Το κανάλι του Αμαρουσίου παρουσίασε αύξηση στη διαφημιστική του δαπάνη σε σχέση με τον περσινό Ιανουάριο κατά 24,68%.
Με ισχυρή δυναμική αύξησης άνοιξε το νέο έτος και ο Alpha, ο οποίος παρουσίασε αύξηση μεριδίου κατά 1,38 ποσοστιαίες μονάδες, φτάνοντας το 16,34%. Η διαφορά της διαφημιστικής δαπάνης του Ιανουαρίου 2012 από τον Ιανουάριο 2011 για τον Alpha ξεπέρασε το 15,37%.
Αρκετά σημαντικά,αυξημένο και το τηλεοπτικό μερίδιο του STAR CHANNEL ιδιαίτερα για προϊόντα που απευθύνονται στο νεανικό κοινό , στο οποίο "στοχεύει" το κανάλι
με πληροφορίες από naftemporiki.gr
Η έξοδος από την αγορά ενός καναλιού -του Αlter- και η αλλαγή των ισορροπιών που αυτή επέφερε δημιούργησαν ένα νέο περιβάλλον και εξηγούν τις αυξήσεις που καταγράφηκαν τον Ιανουάριο του 2012...
Επίσης ο σημαντικός εξορθολογισμός των τιμών στην τηλεοπτική διαφήμιση -ως αποτέλεσμα της κρίσης- και η νέα επιθετική πολιτική που ακολουθήθηκε, είχαν ως συνέπεια την προσέλκυση νέων πελατών, που μέχρι πρότινος χρησιμοποιούσαν άλλα επικοινωνιακά οχήματα.
Συγκεκριμένα, η κατάσταση στο τηλεοπτικό πεδίο έχει περάσει σε ένα νέο status. Στο νέο αυτό τοπίο το μερίδιο των τριών πρώτων τηλεοπτικών σταθμών ξεπερνά για πρώτη φορά στην ιστορία της ιδιωτικής τηλεόρασης το 73%, ενώ το μερίδιο των πρώτων τεσσάρων το 87,6% του συνόλου.
Ειδικότερα, ο πρώτος σε τηλεθέαση τηλεοπτικός σταθμός, το Mega, παρουσίασε αύξηση του ποσοστού του, πολύ μεγαλύτερη του μέσου όρου, κατά 25,23%. Το «μεγάλο κανάλι» διεύρυνε το μερίδιο του κατά 6,21 ποσοστιαίες μονάδες -νούμερο ιδιαίτερα υψηλό- ανεβάζοντας το στο 39,75%.
Επισημαίνεται ότι τέτοιο ποσοστό επιτυγχάνεται για πρώτη φορά από τηλεοπτικό σταθμό στην ιστορία της ιδιωτικής τηλεόρασης και το γεγονός ότι αυτό συμβαίνει σε μια περίοδο ύφεσης, του προσδίδει και μια άλλη διάσταση.
Ανάλογη εικόνα με επίσης σημαντικά ποσοστά παρουσιάζει και το δεύτερο σε τηλεθέαση κανάλι ο ΑΝΤ1 του οποίου το μερίδιο αυξήθηκε κατά 4,52 ποσοστιαίες μονάδες, φτάνοντας το 29,62%. Το κανάλι του Αμαρουσίου παρουσίασε αύξηση στη διαφημιστική του δαπάνη σε σχέση με τον περσινό Ιανουάριο κατά 24,68%.
Με ισχυρή δυναμική αύξησης άνοιξε το νέο έτος και ο Alpha, ο οποίος παρουσίασε αύξηση μεριδίου κατά 1,38 ποσοστιαίες μονάδες, φτάνοντας το 16,34%. Η διαφορά της διαφημιστικής δαπάνης του Ιανουαρίου 2012 από τον Ιανουάριο 2011 για τον Alpha ξεπέρασε το 15,37%.
Αρκετά σημαντικά,αυξημένο και το τηλεοπτικό μερίδιο του STAR CHANNEL ιδιαίτερα για προϊόντα που απευθύνονται στο νεανικό κοινό , στο οποίο "στοχεύει" το κανάλι
με πληροφορίες από naftemporiki.gr
Εδώ στο MEGA σταματούνε το ένα σίριαλ μετά το άλλο γιατί δεν έχουν να πληρώσουν τους ανθρώπους που τις απαρτίζουν και δουλεύουν γι' αυτές και μας λένε τώρα ότι "το Mega, παρουσίασε αύξηση του ποσοστού του, πολύ μεγαλύτερη του μέσου όρου, κατά 25,23%. Το «μεγάλο κανάλι» διεύρυνε το μερίδιο του κατά 6,21 ποσοστιαίες μονάδες -νούμερο ιδιαίτερα υψηλό- ανεβάζοντας το στο 39,75%"
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝΕ ;;;
Δεν μπορεί να μου λένε από τη μια ότι έχω κέρδος και από την άλλη δεν έχω να πληρώσω τους εργαζόμενους, κάτι βρωμάει εδώ!!!