Αυτήν τη φορά, ο γαλλικός οίκος μόδας Hermès επέλεξε τον αρχαίο ελαιώνα Αίγινας με τα υπεραιωνόβια ελαιόδεντρά του για να αναδείξει τις νέες του δημιουργίες στέλνοντας ένα μήνυμα διαχρονικότητας στην υψηλή αισθητική και το κύρος που διαθέτει.
Η επιλογή αυτού του τόπου για την νέα διαφημιστική καμπάνια του οίκου ασφαλώς δεν ήταν τυχαία αφού η - με ελληνικές ρίζες - οικογένεια Dumas, που κατέχει και το μεγαλύτερο ποσοστό του οίκου, αγαπάει πολύ την Αίγινα.
Οι τεράστιες ελιές που υπάρχουν εδώ και τέσσερις τουλάχιστον εκατονταετίες στη φύση σε συνδυασμό με το διάχυτο φως του ήλιου, αποτέλεσαν το καταλληλότερο φόντο για τη φωτογράφηση.
Η παραγωγή ολοκληρώθηκε τον Οκτώβριο του 2011 από τον γάλλο φωτογράφο Nathaniel Goldberg, ο οποίος είναι γνωστός για την συνεργασία του με μερικούς από τους μεγαλύτερους οίκους μόδας όπως DKNY, Gucci, Calvin Klein, Paco Rabanne και Banana Republic.
Ρούχα ανδρικά και γυναικεία, κοσμήματα, έπιπλα αλλά και τα διάσημα φουλάρια Hermès, σχεδιασμένα από την Ελληνίδα Ιουλία Αμπατιέ και εμπνευσμένα από κρητικές τοιχογραφίες, θα φιλοξενηθούν προσεχώς στα μεγαλύτερα έντυπα του κόσμου και αναμένεται να κάνουν πραγματική θραύση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.