Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

«Θέλω να παντρευτώ στην Ελλάδα»


2C8343B250AC222E2583226777F0C433
Την επιθυμία της να παντρευτεί στο χωριό του πατέρα της εξέφρασε η Μαρία Μενούνος. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην Real News, είπε χαρακτηριστικά «Θα ήθελα να παντρευτώ στο χωριό του πατέρα μου, στο Άκοβο Αρκαδίας! Αν φτάσει εκείνη η στιγμή θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά»....

Μάλιστα επανέλαβε για μια ακόμα φορά ότι θέλει να επιστρέψει στην Ελλάδα για μόνιμα, όταν πλέον θα έχει σταματήσει τη δουλειά της. Όσο για το πώς ονειρεύεται τη ζωή της εδώ...

«Είμαι περήφανη για τη χώρα μου και θα ήθελα να ζήσω στην Ελλάδα, αλλά όχι ακόμα. Ίσως να το σκεφτώ σοβαρά όταν σταματήσω τη δουλειά μου. Θα ήθελα να επιστρέψω στο χωριό και να τρώω σπανακοπιτάκια».

Πάντως ούτε και το γάμο τον σκέφτεται ακόμα. Τι κι αν με τον καλό της Κέβιν Άνγκεργκαρ είναι μαζί 13 χρόνια; Ακόμα δεν σκέφτεται να φορέσει το νυφικό.

«Με τον σύντροφό μου είμαστε πολύ καλά έτσι όπως είμαστε... νιώθουμε ευτυχισμένοι και περνάμε υπέροχα μαζί. Μοιραζόμαστε την καθημερινότητά μας και όλα κυλούν πολύ όμορφα μεταξύ μας αλλά η δουλειά δεν με αφήνει να κάνω σχέδια για οικογένεια.

«Θέλω να κάνω οικογένεια, πιστεύω πολύ στον θεσμό της οικογένειας, αλλά προς το παρόν η δουλειά μου δεν μου επιτρέπει να σκεφτώ κάτι τέτοιο. Οι χρόνοι μου είναι αρκετά πιεσμένοι και το παιδί απαιτεί πολύ χρόνο», τόνισε η Μαρία Μενούνος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.