Έρευνα για την αγορά τηλεοράσεων πραγματοποίησε η TNS Pentor σε
έξι χώρες, με σκοπό να καταγραφούν τα κριτήρια με βάση τα οποία οι
καταναλωτές αγοράζουν τηλεόραση για το σπίτι τους. Τι προκύπτει για τους
Έλληνες…;
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις χώρες Κροατία, Τσεχία, Ελλάδα, Πολωνία,
Ρουμανία και Τουρκία το χρονικό διάστημα από 24 Νοεμβρίου έως 15
Δεκεμβρίου 2011. Η έρευνα έγινε σε δείγμα ανθρώπων 20-60 ετών που
διαθέτουν τηλεοράσεις, με τη μέθοδο CAWI και τη μέθοδο CATI. Το
αποτελεσματικό μέγεθος δείγματος είναι 601.
Περίπου το 81% των ερωτηθέντων έχουν τουλάχιστον δύο τηλεοράσεις στο
σπίτι τους. Περισσότερες τηλεοράσεις διαθέτουν οι καταναλωτές εκείνοι
που έχουν υψηλότερο εισόδημα.Οι τηλεοράσεις που προτιμούν οι Έλληνες είναι CRT (40%) και LCD (38%). Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες σχεδιάζουν να αγοράσουν καινούρια συσκευή μέσα στην επόμενη τριετία με το 28% να δηλώνει ότι θα αγοράσει νέα συσκευή στους επόμενους 12 μήνες. Αυτοί που σκοπεύουν να αγοράσουν καινούρια τηλεόραση μέσα στον επόμενο χρόνο είναι σε μεγαλύτερο ποσοστό κάτοχοι LED (31%), και διαθέτουν σχετικά υψηλό εισόδημα (1.500- 2.500 ευρώ μηνιαίως σε ποσοστό 34%, ή πάνω από 2.501 ευρώ σε ποσοστό 31%).
Οι ιστοσελίδες των κατασκευαστών και η σύγκριση τιμών μέσω Διαδικτύου είναι οι πηγές πληροφόρησης που χρησιμοποιούν περισσότερο οι Έλληνες (το ποσοστό είναι 87% για τις ιστοσελίδες των κατασκευαστών). Παρά το γεγονός ότι οι Έλληνες ενημερώνονται από το διαδίκτυο, οι περισσότερες συσκευές εξακολουθούν να αγοράζονται offline στα καταστήματα (82%). Το 30% δηλώνει ότι χρειάστηκε μια εβδομάδα για να αποφασίσει ποια τηλεόραση θα αγοράσει ενώ το 28% λιγότερο από μια εβδομάδα. Τα βασικότερα κριτήρια προτίμησης μιας συγκεκριμένης συσκευής για τους Έλληνες καταναλωτές είναι-σύμφωνα πάντα με την έρευνα- η ποιότητα της εικόνας αλλά και η φήμη του brand γενικότερα. Η σύσταση τρίτων φαίνεται ότι παίζει πολύ μικρό ρόλο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.