O Λούκα Κορντέρο ντι Μοντετzέμολο, σημερινό αφεντικό της Ferrari, εγκαινίσε το πρώτο ιταλικό ιδιωτικό τρένο υψηλής ταχύτητας. Ο λόγος για το Italo, το οποίο πραγματοποίησε το πρώτο δρομολόγιό του....
το προηγούμενο Σάββατο, καλύπτοντας σε μία ώρα τα 225 χιλιόμετρα που χωρίζουν τη Ρώμη από τη Νάπολη.
Το εισιτήριο του κοστίζει μόνον 20 ευρώ! Στόχος της εταιρείας NTV (Nuovo Trasporto Viaggiatori) που ίδρυσε ο Μοντετzέμολο, είναι να αμφισβητήσει την κυριαρχία των κρατικών σιδηροδρόμων προσφέροντας υψηλές υπηρεσίες και ταχύτητες σε προσιτές τιμές.
Πέραν όμως της ταχύτητας το Italo ποντάρει στις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και τις χαμηλές τιμές των εισιτηρίων. Τα τρένα προσφέρουν στους 450 επιβάτες τους δωρεάν Wi-Fi, δορυφορική τηλεόραση, βαγόνι – κινηματογράφο 39 θέσεων, δερμάτινα καθίσματα από την εταιρεία επίπλων πολυτελείας Poltrona Frau και γκισέ εξυπηρέτησης στους κύριους σταθμούς σχεδιασμένα από τον Ιταλό αρχιτέκτονα Στέφανο Μποέρι.
Ώς το τέλος της χρονιάς, η εταιρεία σχεδιάζει να έχει δρομολογήσει 25 απ’ αυτές τις αμαξοστοιχίες AGV (Αutomotrice a Grande Vitesse – αυτοπροωθούμενο όχημα υψηλής ταχύτητας) που θα συνδέουν 9 ιταλικές πόλεις. Το Italo δεν βασίζεται σε ντιζελοηλεκτρικές μηχανές, καθένα από τα 11 βαγόνια του έχει από κάτω από μια μηχανή, με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι δυνατότητες και η ασφάλεια του τρένου. Το Italo φέρνει στην υπηρεσία των επιβατών την τεχνολογία που βρίσκεται πίσω από το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας σιδηροδρόμου των 574,8 χλμ./ώρα που σημειώθηκε τον Απρίλιο του 2007. Το ένα τρίτο των εισιτηρίων θα διατίθεται σε χαμηλότερη τιμή, εφόσον η θέση κλείνεται εγκαίρως και όχι σε περιόδους αιχμής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.