Και ενώ η ύφεση «βαθαίνει»… η ανάγκη για χλιδή αυξάνεται! Απόδειξη; Οι πιο ακριβές μάρκες διπλασιάζουν τις πωλήσεις τους....
Όπως αναφέρει το protothema.gr, η Hermes, η Gucci, η Louis Vuitton και η Bulgari ανακοίνωσαν αυτή την εβδομάδα διπλασιασμό των πωλήσεών τους στην Ευρώπη και στον κόσμο.
Ο οίκος Louis Vuitton, για παράδειγμα, ο οποίος περιλαμβάνει τις μάρκες Givenchy, Céline, Bulgari, τα ρολόγια Tag Heuer και την ακριβή σαμπάνια Dom Perignon ανακοίνωσε αύξηση των πωλήσεων 28% δηλαδή 1,68 δις ευρώ.
Οι πωλήσεις των αρωμάτων και των καλλυντικών του οίκου γνώρισαν αύξηση 9%, τα ρολόγια και τα κοσμήματα αύξησαν τις πωλήσεις του κατά 13% ενώ τα προϊόντα του οίκου, που πωλούνται σε duty free, γνώρισαν αύξηση 16%.
«Παρά το αβέβαιο περιβάλλον στην Ευρώπη τα πράγματα πάνε πολύ καλά», ανακοίνωσε ο οίκος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.