"Η Ελλάδα δεν θα έπρεπε να προσφέρει φοροαπαλλαγές στους εφοπλιστές"...
Στις φοροαπαλλαγές των Ελλήνων εφοπλιστών αναφέρεται εκτενώς δημοσίευμα της γερμανικής εφημερίδας Tageszeitung υπό τον τίτλο «Οι εφοπλιστές δεν πληρώνουν φόρους».
Η εφημερίδα ...
εξηγεί καταρχήν ότι η Ελλάδα διαθέτει το μεγαλύτερο εμπορικό στόλο του κόσμου.
«Ένα στα πέντε πετρελαιοφόρα που διασχίζουν τις θάλασσες του κόσμου ανήκει σε μέτοχο από την Ελλάδα», παρατηρεί η εφημερίδα, σημειώνοντας ότι στην παρούσα φάση «Έλληνες εφοπλιστές έχουν παραγγείλει περισσότερα από 250 νέα πλοία κυρίως σε ναυπηγεία της Νότιας Κορέας και της Κίνας».
«Όλοι αυτοί όμως πληρώνουν ελάχιστους φόρους», συνεχίζει η εφημερίδα, εξηγώντας τον ειδικό «συμβολικό», όπως τον χαρακτηρίζει, φόρο που καταβάλουν στη βάση της ηλικίας και της χωρητικότητας των πλοίων.
Το παράδειγμα της Ελλάδας, που εισήγαγε το φόρο αυτό τη δεκαετία του 1950, ακολούθησαν μετά το 1990 και άλλες ευρωπαϊκές χώρες με στόχο «να διασφαλίσουν θέσεις εργασίας σε ξηρά και θάλασσα».
Οι επικριτές αυτής της πολιτικής, καταλήγει το δημοσίευμα, «βλέπουν στο μηδενικό αυτό φόρο μια επιδότηση δισεκατομμυρίων, την οποία τουλάχιστον η Ελλάδα δεν θα έπρεπε να προσφέρει».
πηγή
Στις φοροαπαλλαγές των Ελλήνων εφοπλιστών αναφέρεται εκτενώς δημοσίευμα της γερμανικής εφημερίδας Tageszeitung υπό τον τίτλο «Οι εφοπλιστές δεν πληρώνουν φόρους».
Η εφημερίδα ...
εξηγεί καταρχήν ότι η Ελλάδα διαθέτει το μεγαλύτερο εμπορικό στόλο του κόσμου.
«Ένα στα πέντε πετρελαιοφόρα που διασχίζουν τις θάλασσες του κόσμου ανήκει σε μέτοχο από την Ελλάδα», παρατηρεί η εφημερίδα, σημειώνοντας ότι στην παρούσα φάση «Έλληνες εφοπλιστές έχουν παραγγείλει περισσότερα από 250 νέα πλοία κυρίως σε ναυπηγεία της Νότιας Κορέας και της Κίνας».
«Όλοι αυτοί όμως πληρώνουν ελάχιστους φόρους», συνεχίζει η εφημερίδα, εξηγώντας τον ειδικό «συμβολικό», όπως τον χαρακτηρίζει, φόρο που καταβάλουν στη βάση της ηλικίας και της χωρητικότητας των πλοίων.
Το παράδειγμα της Ελλάδας, που εισήγαγε το φόρο αυτό τη δεκαετία του 1950, ακολούθησαν μετά το 1990 και άλλες ευρωπαϊκές χώρες με στόχο «να διασφαλίσουν θέσεις εργασίας σε ξηρά και θάλασσα».
Οι επικριτές αυτής της πολιτικής, καταλήγει το δημοσίευμα, «βλέπουν στο μηδενικό αυτό φόρο μια επιδότηση δισεκατομμυρίων, την οποία τουλάχιστον η Ελλάδα δεν θα έπρεπε να προσφέρει».
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.