Δείτε τι βγάζουμε στο σφυρί.Πρόκειται για λιμένες και τουριστικούς λιμένες σε: Ζάκυνθο, Κατάκολο....
Τούρλο Μυκόνου, Χίο, Πύλο Μεσσηνίας, Νέα Επίδαυρο, Γλυφάδα, Πόρο, Σκιάθο, Σκύρο, Αγ. Νικόλαο Κρήτης, Ιτέα Φωκίδος, Καλαμαριά (Αρετσού), Κω, Άλιμο, Ύδρα, Ρέθυμνο, Ρόδο (Ακαντιά και Μανδράκι), Σούδα και Αργοστόλι. Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών, μέχρι την ανάληψη των σχετικών υποχρεώσεων από τον ιδιώτη παραχωρησιούχο έχει προβλεφθεί τα δικαιώματα χρήσης, διοίκησης, συνήθους διαχείρισης και εκμετάλλευσης των συγκεκριμένων λιμένων να συνεχίσουν να ασκούνται από τους φορείς που τα ασκούν μέχρι την έναρξη ισχύος της συμβάσεως παραχώρησης.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι στην κυβέρνηση σχεδιάζουν την κατασκευή ενός νέου λιμανιού στο Φαληρικό Δέλτα, το οποίο θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά από κρουαζιερόπλοια. Αν και το συγκεκριμένο σχέδιο δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί, εν τούτοις φαίνεται πως η ιδέα μέρα με την ημέρα κερδίζει έδαφος.
Το νέο λιμάνι εντάσσεται στον ευρύτερο σχεδιασμό για την αξιοποίηση της παραλιακής ζώνης της Αττικής, από το Φάληρο μέχρι το Σούνιο, ταυτόχρονα με την αξιοποίηση του Ελληνικού.
Η επένδυση στην ενίσχυση των υποδομών κρουαζιέρας, στην Αττική, αλλά και σε συγκεκριμένα λιμάνια στο Αιγαίο, στα οποία δεν μπορούν σήμερα να ελλιμενιστούν κρουαζιερόπλοια, μπορεί να οδηγήσει ακόμα και σε τετραπλασιασμό των ετησίων εσόδων που έχει η Ελλάδα μέχρι το 2016. Μάλιστα σύμφωνα με δημοσιεύματα, αυτός είναι και ο λόγος που, το σχέδιο παρακολουθεί στενά ο πρωθυπουργός.
Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της Εθνικής Τράπεζας, παρά την ελκυστικότητα της χώρας μας ως προορισμού κρουαζιέρας (απορροφά το 17% των επισκέψεων σε ευρωπαϊκά λιμάνια), το όφελος της ελληνικής οικονομίας από τον συγκεκριμένο κλάδο είναι σχετικά χαμηλό.
Τούρλο Μυκόνου, Χίο, Πύλο Μεσσηνίας, Νέα Επίδαυρο, Γλυφάδα, Πόρο, Σκιάθο, Σκύρο, Αγ. Νικόλαο Κρήτης, Ιτέα Φωκίδος, Καλαμαριά (Αρετσού), Κω, Άλιμο, Ύδρα, Ρέθυμνο, Ρόδο (Ακαντιά και Μανδράκι), Σούδα και Αργοστόλι. Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών, μέχρι την ανάληψη των σχετικών υποχρεώσεων από τον ιδιώτη παραχωρησιούχο έχει προβλεφθεί τα δικαιώματα χρήσης, διοίκησης, συνήθους διαχείρισης και εκμετάλλευσης των συγκεκριμένων λιμένων να συνεχίσουν να ασκούνται από τους φορείς που τα ασκούν μέχρι την έναρξη ισχύος της συμβάσεως παραχώρησης.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι στην κυβέρνηση σχεδιάζουν την κατασκευή ενός νέου λιμανιού στο Φαληρικό Δέλτα, το οποίο θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά από κρουαζιερόπλοια. Αν και το συγκεκριμένο σχέδιο δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί, εν τούτοις φαίνεται πως η ιδέα μέρα με την ημέρα κερδίζει έδαφος.
Το νέο λιμάνι εντάσσεται στον ευρύτερο σχεδιασμό για την αξιοποίηση της παραλιακής ζώνης της Αττικής, από το Φάληρο μέχρι το Σούνιο, ταυτόχρονα με την αξιοποίηση του Ελληνικού.
Η επένδυση στην ενίσχυση των υποδομών κρουαζιέρας, στην Αττική, αλλά και σε συγκεκριμένα λιμάνια στο Αιγαίο, στα οποία δεν μπορούν σήμερα να ελλιμενιστούν κρουαζιερόπλοια, μπορεί να οδηγήσει ακόμα και σε τετραπλασιασμό των ετησίων εσόδων που έχει η Ελλάδα μέχρι το 2016. Μάλιστα σύμφωνα με δημοσιεύματα, αυτός είναι και ο λόγος που, το σχέδιο παρακολουθεί στενά ο πρωθυπουργός.
Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της Εθνικής Τράπεζας, παρά την ελκυστικότητα της χώρας μας ως προορισμού κρουαζιέρας (απορροφά το 17% των επισκέψεων σε ευρωπαϊκά λιμάνια), το όφελος της ελληνικής οικονομίας από τον συγκεκριμένο κλάδο είναι σχετικά χαμηλό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.