Μπορεί το κράνος να μας σώζει σε περίπτωση ατυχήματος, αλλά είναι ομολογουμένως αρκετά άβολο και ενοχλητικό, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες και χαλάει τα μαλλιά και το μεικ απ του αναβάτη. Τη λύση δίνει η Σουηδική εταιρία Hövding που δημιούργησε το πρώτο κράνος που καλύπτει το κεφάλι μόνο σε περίπτωση ανάγκης.Όπως οι αερόσακοι του αυτοκινήτου, έτσι κι αυτό [ΒΙΝΤΕΟ]...
το πρωτοποριακό κράνος, φοριέται σαν κολάρο στο λαιμό και χρησιμοποιώντας επιταχυνσιόμετρο και γυροσκόπιο μπορεί να ανιχνεύσει απότομες κινήσεις που δείχνουν πως ο ποδηλάτης είχε πτώση ή ατύχημα. Σε τέτοια περίπτωση ανοίγει αυτόματα, «φουσκώνει» και καλύπτει το κεφάλι του αναβάτη για να «πέσει στα μαλακά».
Η εφεύρεση αυτή, όπως αναφέρει το iefimerida, ξεκίνησε ως διπλωματική εργασία δυο φοιτητριών στο πανεπιστημίου του Λάντ, της Άννα Χάπτ και της Tερέζ Αλστινατ. Χρειάστηκαν πέντε χρόνια ερευνών, 10 εκατομμύρια δολάρια και πολλά πειράματα με μηχανές και ποδήλατα, μέχρι η Hövding να είναι πια έτοιμη να περάσει στην μαζική παραγωγή του.
Άντε με το καλό να το δούμε και την Ελλάδα.
το πρωτοποριακό κράνος, φοριέται σαν κολάρο στο λαιμό και χρησιμοποιώντας επιταχυνσιόμετρο και γυροσκόπιο μπορεί να ανιχνεύσει απότομες κινήσεις που δείχνουν πως ο ποδηλάτης είχε πτώση ή ατύχημα. Σε τέτοια περίπτωση ανοίγει αυτόματα, «φουσκώνει» και καλύπτει το κεφάλι του αναβάτη για να «πέσει στα μαλακά».
Η εφεύρεση αυτή, όπως αναφέρει το iefimerida, ξεκίνησε ως διπλωματική εργασία δυο φοιτητριών στο πανεπιστημίου του Λάντ, της Άννα Χάπτ και της Tερέζ Αλστινατ. Χρειάστηκαν πέντε χρόνια ερευνών, 10 εκατομμύρια δολάρια και πολλά πειράματα με μηχανές και ποδήλατα, μέχρι η Hövding να είναι πια έτοιμη να περάσει στην μαζική παραγωγή του.
Άντε με το καλό να το δούμε και την Ελλάδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.