Aσταμάτητη είναι η πτώση της κυκλοφορίας στους ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους, όπου αντανακλάται η υφεσιακή πολιτική των τελευταίων χρόνων. Την ίδια στιγμή, το μέγεθος των...
κυκλοφοριακών φόρτων είναι ένας από τους σημαντικότερους πυλώνες βιωσιμότητας των οδικών αξόνων, καθώς ο αριθμός των διελεύσεων οχημάτων καθορίζει, μέσω των διοδίων, τα έσοδα των εταιρειών που λειτουργούν και συντηρούν τις εθνικές οδούς.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάζει το Capital.gr, σήμερα, σε σχέση με το 2009, οπότε καταγράφηκε στις εθνικές οδούς ο μεγαλύτερος αριθμός διελεύσεων, η πτώση αγγίζει -ενδέχεται να ξεπερνά- το 50% για το σύνολο των οχημάτων (επιβατικών και βαρέων). Κατά το εννεάμηνο (Ιανουάριος-Σεπτέμβριος 2012), στην Ολυμπία Οδό η κίνηση των Ι.Χ. οχημάτων υποχώρησε 14%, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2011. Και από το «peak» του 2009, κινήθηκαν 40% λιγότερα οχήματα στον υπό αναβάθμιση και κατασκευή αυτοκινητόδρομο 365 χιλιομέτρων από την Ελευσίνα έως την Τσακώνα.
Στο οδικό δίκτυο Μαλιακός - Κλειδί (Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου), το εξεταζόμενο χρονικό διάστημα, η κυκλοφορία συρρικνώθηκε 15%, σε σχέση με το εννεάμηνο του 2011. Σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2010 δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί, επειδή το πρώτο πεντάμηνο της συγκεκριμένης χρονιάς ο δρόμος ήταν κλειστός εξαιτίας της βραχόπτωσης στα Τέμπη. Ωστόσο, στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου το πρώτο εξάμηνο του 2011, συγκριτικά με τους έξι πρώτους μήνες του 2009, οι διελεύσεις μειώθηκαν 40% για τα Ι.Χ. και 8% για τα βαρέα οχήματα.
Στον οδικό άξονα Κεντρικής Ελλάδος (η υλοποίηση του οποίου θα επιτύχει τη σύνδεση Κεντρικής με τη Δυτική Ελλάδα) και στη Νέα Οδό (τμήμα Α/Κ Μεταμόρφωσης-Σκάρφεια & Αντίρριο - Ιωάννινα) η συνολική κυκλοφορία μειώθηκε το εννεάμηνο περίπου 15%. Το αντίστοιχο μέγεθος διαμορφώνεται στο 35% από το 2009 έως και σήμερα.
Και η Εγνατία Οδός παρουσιάζει συνεχή μείωση κυκλοφορίας, η οποία διαμορφώθηκε στο -11%, βάσει των διαθέσιμων στοιχείων για το 2011 του παρατηρητηρίου της Εγνατίας Οδού Α.Ε. Ωστόσο, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, η πτώση υπήρξε μεγάλη και το εννεάμηνο του 2012, με τοπικούς παράγοντες να κάνουν λόγο για «έρημη οδό». Όσον αφορά στον οδικό άξονα της Αττικής Οδού, η κυκλοφορία από το 2009 έως το εννεάμηνο του 2012 συρρικνώθηκε σε ποσοστό 30% και μία από τις βασικότερες αιτίες εκτιμάται πως είναι η τιμή των καυσίμων, σε συνδυασμό με τη μείωση των εισοδημάτων των πολιτών.
Πληροφορίες; capital.gr
κυκλοφοριακών φόρτων είναι ένας από τους σημαντικότερους πυλώνες βιωσιμότητας των οδικών αξόνων, καθώς ο αριθμός των διελεύσεων οχημάτων καθορίζει, μέσω των διοδίων, τα έσοδα των εταιρειών που λειτουργούν και συντηρούν τις εθνικές οδούς.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάζει το Capital.gr, σήμερα, σε σχέση με το 2009, οπότε καταγράφηκε στις εθνικές οδούς ο μεγαλύτερος αριθμός διελεύσεων, η πτώση αγγίζει -ενδέχεται να ξεπερνά- το 50% για το σύνολο των οχημάτων (επιβατικών και βαρέων). Κατά το εννεάμηνο (Ιανουάριος-Σεπτέμβριος 2012), στην Ολυμπία Οδό η κίνηση των Ι.Χ. οχημάτων υποχώρησε 14%, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2011. Και από το «peak» του 2009, κινήθηκαν 40% λιγότερα οχήματα στον υπό αναβάθμιση και κατασκευή αυτοκινητόδρομο 365 χιλιομέτρων από την Ελευσίνα έως την Τσακώνα.
Στο οδικό δίκτυο Μαλιακός - Κλειδί (Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου), το εξεταζόμενο χρονικό διάστημα, η κυκλοφορία συρρικνώθηκε 15%, σε σχέση με το εννεάμηνο του 2011. Σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2010 δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί, επειδή το πρώτο πεντάμηνο της συγκεκριμένης χρονιάς ο δρόμος ήταν κλειστός εξαιτίας της βραχόπτωσης στα Τέμπη. Ωστόσο, στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου το πρώτο εξάμηνο του 2011, συγκριτικά με τους έξι πρώτους μήνες του 2009, οι διελεύσεις μειώθηκαν 40% για τα Ι.Χ. και 8% για τα βαρέα οχήματα.
Στον οδικό άξονα Κεντρικής Ελλάδος (η υλοποίηση του οποίου θα επιτύχει τη σύνδεση Κεντρικής με τη Δυτική Ελλάδα) και στη Νέα Οδό (τμήμα Α/Κ Μεταμόρφωσης-Σκάρφεια & Αντίρριο - Ιωάννινα) η συνολική κυκλοφορία μειώθηκε το εννεάμηνο περίπου 15%. Το αντίστοιχο μέγεθος διαμορφώνεται στο 35% από το 2009 έως και σήμερα.
Και η Εγνατία Οδός παρουσιάζει συνεχή μείωση κυκλοφορίας, η οποία διαμορφώθηκε στο -11%, βάσει των διαθέσιμων στοιχείων για το 2011 του παρατηρητηρίου της Εγνατίας Οδού Α.Ε. Ωστόσο, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, η πτώση υπήρξε μεγάλη και το εννεάμηνο του 2012, με τοπικούς παράγοντες να κάνουν λόγο για «έρημη οδό». Όσον αφορά στον οδικό άξονα της Αττικής Οδού, η κυκλοφορία από το 2009 έως το εννεάμηνο του 2012 συρρικνώθηκε σε ποσοστό 30% και μία από τις βασικότερες αιτίες εκτιμάται πως είναι η τιμή των καυσίμων, σε συνδυασμό με τη μείωση των εισοδημάτων των πολιτών.
Πληροφορίες; capital.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.