Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

Διάσημο μοντέλο έκανε sex με δέντρο! [ΦΩΤΟ]


Αυτό είναι που λέμε (κυριολεκτικά) ότι έχει πάρει τα φύλλα και τα δέντρα....



«Ήμουν στην παραλία με τους φίλους μου και είχαμε πάρει λίγα χαπάκια ecstasy. Κάποια στιγμή άρχισα να αισθάνομαι ότι παραπατάω, οπότε κρατήθηκα από ένα δέντρο. Η υφή του ήταν τόσο εξαιρετική που αποφάσισα να βγάλω το μαγιό μου και να αρχίσω να τρίβω το κεφάλι μου και το στήθος μου πάνω του. Ήταν ένα δέντρο. Και εγώ το π@δ@σα». Αυτό δήλωσε η Τζένι Μακάρθι, διάσημο Playmate της δεκαετίας των 90s στα πλαίσια της αυτοβιογραφίας της με τίτλο «Εξομολόγηση μιας μετανιωμένης καθολικής».



Όσον αφορά στο πότε και γιατί σταμάτησε να παίρνει ναρκωτικά δήλωσε: «Αυτό συνέβη όταν άρχισα να ακούω φωνές στο κεφάλι μου. Σαν μια εκκλησιαστική χορωδία που μου έλεγε «Οι τσ@@λες πάνε στην κόλαση»».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.