Η μοναδική αεροπορική εταιρεία που... καταδέχτηκε να συνδέσει αεροπορικά, με απευθείας πτήση, την Αθήνα με την Νέα Υόρκη, δρομολογίο που κάνουν ετησίως 400.000 επιβάτες. Βλέπετε, οι.... ελληνικές AEGEAN και Ολυμπιακή...
δεν καταδέχονται να πετούν όπου κι όπου, ειδικά αν δεν έχουν το μονοπώλιο να διαμορφώνουν τις τιμές στα ύψη, όπως στο εσωτερικό!
Η διοίκηση της Quatar Airways ανακοίνωσε ότι το 2013 θα καλύψει το κενό που παρουσιάστηκε στη χώρα μας με τη διακοπή απευθείας σύνδεσης με τη Νέα Υόρκη, μετά και την αποχώρηση της Delta airlines τον Οκτώβριο, ενώ προανήγγειλε και την «ισχυροποίηση» της εταιρείας στο αεροδρόμιο της Αθήνας, το οποίο θα χρησιμοποιεί ως κόμβο μεταφοράς.
Πρόκειται για την πρώτη αεροπορική εταιρεία που εμφανίζεται να στηρίζει την ελληνική αγορά, δεδομένου ότι τον τελευταίο χρόνο έχουν περιοριστεί σημαντικά οι αερομεταφορείς που «πετούν» στον ελληνικό εναέριο χώρο.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Qatar Airways κ. Akbar Al Baker ανακοίνωσε χθες κατά τη διάρκεια ενημέρωσης την έναρξη της γραμμής Αθήνα - Νέα Υόρκη το 2ο τρίμηνο του 2013 με καθημερινή πτήση όλο τον χρόνο.
Η είδηση έρχεται ίσως τον πιο δύσκολο χειμώνα που περνά αεροπορικά η χώρα μας με τουλάχιστον τέσσερις εταιρείες (Singapore Airlines, Delta Airlines, Thai Airways και Gulf Air) να έχουν αποχωρήσει. Δεν είναι τυχαίο ότι ο γενικός διευθυντής του «Ελευθέριος Βενιζέλος» κ. Γ. Παράσχης, αναφερόμενος στην Qatar Airways, τόνισε χαρακτηριστικά: «Η δέσμευση της Qatar επιβεβαιώνει ότι υπάρχει σημαντικό μέλλον στην αγορά της Αθήνας και της Ελλάδας».
ΠΤΗΣΕΙΣ
Ο επικεφαλής της εταιρείας, κ. Al Baker ενδυνάμωσε τη δέσμευση της Qatar Airways για την ενίσχυση των δραστηριοτήτων της στην Ελλάδα, ενώ ήδη εκτελεί δύο πτήσεις ημερησίως που συνδέουν την Αθήνα με την Ντόχα και πάνω από 100 παγκόσμιους προορισμούς. Η ανώτατη διοίκηση της Qatar Airways βρίσκεται αυτή την εβδομάδα στην Αθήνα, προκειμένου να «τιμήσει» τις διαρκώς αναπτυσσόμενες λειτουργίες της αερογραμμής στην Ελλάδα με την ευκαιρία της συμπλήρωσης οκτώ χρόνων παρουσίας της Qatar Airways στη χώρα μας. Ο κ. Al Baker επανέλαβε τη δέσμευση της εταιρείας να συνεχίσει την ανάπτυξη της γραμμής που συνδέει την πρωτεύουσα της Ελλάδας με την Ντόχα, και που ήδη εξυπηρετείται με δύο πτήσεις ημερησίως.
«Η Αθήνα είναι κομβικό σημείο για τους 31 ευρωπαϊκούς προορισμούς που περιλαμβάνονται στο δίκτυο δρομολογίων της Qatar Airways, το οποίο ξεκίνησε αρχικά το 2005 με έξι πτήσεις την εβδομάδα. Η Qatar Airways αύξησε τα δρομολόγιά της σε δύο ημερησίως τρία χρόνια πριν», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Σημειώνεται ότι έως και σήμερα η γραμμή της Αθήνας συνεχίζει να αναπτύσσεται, καταγράφοντας ισχυρή ζήτηση παρά την οικονομική κρίση της χώρας.
ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ
«Η πτήση Αθήνα - Ντόχα έχει αναδειχθεί στον μεγαλύτερο διηπειρωτικό προορισμό σε απόλυτο αριθμό επιβατών στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, ξεπερνώντας για πρώτη φορά στην ιστορία του αεροδρομίου τον προορισμό της Νέας Υόρκης» δήλωσε ο Al Baker και επιβεβαίωσε τη δέσμευση της εταιρείας να παραμείνει στην Ελλάδα «τόσο στους καλούς όσο και στους δύσκολους καιρούς».
«Στο Κατάρ δεν μας αρέσει να κάνουμε 'θόρυβο' με δηλώσεις. Αλλά σίγουρα αναλαμβάνουμε μεγάλες δεσμεύσεις και τις τιμάμε», είπε χαρακτηριστικά.
Περιγράφοντας τη γραμμή της Αθήνας σαν εστία αλλά και σαν πύλη, ο Al Baker υπογράμμισε ότι «οι δεσμοί που έχουν σφυρηλατηθεί μεταξύ μας τα τελευταία οκτώ χρόνια διευρύνουν τους ορίζοντες μίας σταθερής και διαρκούς συνεργασίας μεταξύ της Qatar Airways και της Ελλάδας. Μίας συνεργασίας που ήρθε για να μείνει. Μίας συνεργασίας που βρίσκεται εδώ για να αναπτυχθεί περαιτέρω».
Σε μία σύντομη παρουσίαση της επιτυχημένης πορείας της Qatar Airways στη διάρκεια της μόλις 15ετούς λειτουργίας της, ο Al Baker υπογράμμισε το γεγονός ότι η αερογραμμή έχει γίνει πυλώνας της οικονομικής ανάπτυξης του Qatar, απλώνοντας έτσι τα φτερά του έθνους του Qatar σε όλο τον κόσμο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.