Μόνο στο planet-greece.
Σε συνθήκες "αιχμαλωσίας",καταγγέλουν πως ζουν τις τελευταίες ώρες ,85 Έλληνες στρατιώτες από διάφορες μονάδες,στο...
λιμάνι του Πειραιά.Οι στρατιώτες που επικοινώνησαν με το planet-greece,κατήγγειλαν πως βρίσκονται μέσα στο Blue star II και δεν τους επιτρέπεται να αποβιβαστούν ,αφού έχει απαγορευτικό απόπλου για τα Δωδεκάνησα.Οι στρατιώτες πηγαίνουν με μεταθέσεις στις νέες τους μονάδες και παρά το γεγονός ότι στις παλιές τους μονάδες γνώριζαν πως υπάρχει απαγορευτικό ,εντούτοις τους έδωσαν τα φύλλα πορείας,στέλνοντάς τους στο λιμάνι του Πειραιά,χωρίς καμία πρόβλεψη για το που θα κοιμηθούν ή τι θα φάνε τα παλληκάρια ,μέχρι να γίνει άρση του απαγορευτικού.Έπειτα από μικροεπεισόδιο που σημειώθηκε ,επετράπη στους στρατιώτες να μπουν στο καράβι,τώρα όμως δεν τους επιτρέπεται η έξοδος.Να σημειώσουμε πως σύμφωνα με το λιμεναρχείο,δεν αναμένεται άρση του απαγορευτικού τουλάχιστον μέχρι αύριο στις 6 το πρωί,ενώ τα εισιτήρια των στρατιωτών είναι για το κατάστρωμα,πράγμα που σημαίνει πως θα πρέπει να κοιμηθούν όλο το βραδύ νηστικοί και σε καρέκλα.Ορισμένοι μάλιστα που ρώτησαν εάν μπορούν να κοιμηθούν σε καμπίνα,πήραν την απάντηση από το πλήρωμα του Blue star II ,πως πρέπει να πληρώσουν από την τσέπη τους,επιπλέον 20 ευρώ.
Ρε παιδιά , αυτός είναι ο Ελληνικός Στρατός που έχει γράψει ιστορία;
Σε συνθήκες "αιχμαλωσίας",καταγγέλουν πως ζουν τις τελευταίες ώρες ,85 Έλληνες στρατιώτες από διάφορες μονάδες,στο...
λιμάνι του Πειραιά.Οι στρατιώτες που επικοινώνησαν με το planet-greece,κατήγγειλαν πως βρίσκονται μέσα στο Blue star II και δεν τους επιτρέπεται να αποβιβαστούν ,αφού έχει απαγορευτικό απόπλου για τα Δωδεκάνησα.Οι στρατιώτες πηγαίνουν με μεταθέσεις στις νέες τους μονάδες και παρά το γεγονός ότι στις παλιές τους μονάδες γνώριζαν πως υπάρχει απαγορευτικό ,εντούτοις τους έδωσαν τα φύλλα πορείας,στέλνοντάς τους στο λιμάνι του Πειραιά,χωρίς καμία πρόβλεψη για το που θα κοιμηθούν ή τι θα φάνε τα παλληκάρια ,μέχρι να γίνει άρση του απαγορευτικού.Έπειτα από μικροεπεισόδιο που σημειώθηκε ,επετράπη στους στρατιώτες να μπουν στο καράβι,τώρα όμως δεν τους επιτρέπεται η έξοδος.Να σημειώσουμε πως σύμφωνα με το λιμεναρχείο,δεν αναμένεται άρση του απαγορευτικού τουλάχιστον μέχρι αύριο στις 6 το πρωί,ενώ τα εισιτήρια των στρατιωτών είναι για το κατάστρωμα,πράγμα που σημαίνει πως θα πρέπει να κοιμηθούν όλο το βραδύ νηστικοί και σε καρέκλα.Ορισμένοι μάλιστα που ρώτησαν εάν μπορούν να κοιμηθούν σε καμπίνα,πήραν την απάντηση από το πλήρωμα του Blue star II ,πως πρέπει να πληρώσουν από την τσέπη τους,επιπλέον 20 ευρώ.
Ρε παιδιά , αυτός είναι ο Ελληνικός Στρατός που έχει γράψει ιστορία;




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.