Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

Ρε παιδιά,μετά φωνάζουν που μπαίνει η αστυνομία στα πανεπιστημία!!! [ΦΩΤΟ]

Δείτε τωρα τι έκαναν κάποιοι αλητάμπουρες.Εμείς πληρώνουμε.
Σχεδόν ανενόχλητοι αλωνίζουν οι διαρρήκτες και οι κλέφτες στις κεντρικές εγκαταστάσεις του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Η ελλιπέστατη φύλαξη...

για την οποία ο ελληνικός λαός πληρώνει κάθε χρόνο σχεδόν οκτώ εκατομμύρια ευρώ, έχει μετατρέψει το campus του πανεπιστημίου στην... "χαρά του διαρρήκτη". Κάθε χρόνο καταγράφονται δεκάδες διαρρήξεις και κλοπές, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες αρκετές από αυτές θεωρούνται "μικρές" και δεν δηλώνονται καν στην αστυνομία.

To τελευταίο από τα πολλά περιδστατικά συνέβη σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο συνέβ τα ξημερώματα της περασμένης Παρασκευής οπότε και άγνωστοι δράστες εισέβαλαν στο κτίριο της Γεωπονικής Σχολής. Έσπασαν το παράθυρο του θυρωρείου, άρπαξαν τα κλειδιά που βρήκαν μέσα και "όργωσαν" σχεδόν όλο το πολυώροφο κτίριο. Άνοιγαν τις πόρτες με τα κλειδιά, ενώ για αυτές που δεν είχαν κλειδιά, απλά τις... έσπαζαν. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, οι δράστες άρπαξαν ότι μπορούσαν να μεταφέρουν: σκληρούς δίσκους, οθόνες ηλεκτρονικών υπολογιστών, λαπτοπ κ.α. Η διάρρηξη έγινε αντιληπτή το πρωινό της ίδιας ημέρας από τους εργαζόμενους στην Σχολή. Δείτε φωτογραφίες από διαρρήξεις που έγιναν το προηγούμενο διάστημα στο ΑΠΘ:













πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.