Προς ανανέωση οδεύει η συνεργασία της ΕΡΤ με την Ελλη Στάη.
Όπως όλα δείχνουν...
η δημοσιογράφος θα συνεχίσει την παρουσίαση του κεντρικού δελτίου ειδήσεων, διατηρώντας παράλληλα την εβδομαδιαία εκπομπή της NETweek.
Υπενθυμίζεται ότι το συμβόλαιο της Ελλης Στάη με την ΕΡΤ εκπνέει στις 8/2/2013.
πηγή
Όπως όλα δείχνουν...
η δημοσιογράφος θα συνεχίσει την παρουσίαση του κεντρικού δελτίου ειδήσεων, διατηρώντας παράλληλα την εβδομαδιαία εκπομπή της NETweek.
Υπενθυμίζεται ότι το συμβόλαιο της Ελλης Στάη με την ΕΡΤ εκπνέει στις 8/2/2013.
πηγή




Και είχα μιά φαγούρα...............για το κωλόπαιδο του πασοκ. Κοίτα Έλλη υπάρχουν και άλλοι λεφτάδες να παντρευτείς. Δόξα τω Θεώ το πασοκ έκανε τον πολιτικό γάμο. Έτσι έχεις δρόμο ακόμα να απομυζήσεις και άλλες περιουσίες....
ΑπάντησηΔιαγραφή