Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

Μένει στη ΝΕΤ η Στάη

Προς ανανέωση οδεύει η συνεργασία της ΕΡΤ με την Ελλη Στάη.
Όπως όλα δείχνουν...


 η δημοσιογράφος θα συνεχίσει την παρουσίαση του κεντρικού δελτίου ειδήσεων, διατηρώντας παράλληλα την εβδομαδιαία εκπομπή της NETweek.

Υπενθυμίζεται ότι το συμβόλαιο της Ελλης Στάη με την ΕΡΤ εκπνέει στις 8/2/2013.

πηγή

1 σχόλιο:

  1. Και είχα μιά φαγούρα...............για το κωλόπαιδο του πασοκ. Κοίτα Έλλη υπάρχουν και άλλοι λεφτάδες να παντρευτείς. Δόξα τω Θεώ το πασοκ έκανε τον πολιτικό γάμο. Έτσι έχεις δρόμο ακόμα να απομυζήσεις και άλλες περιουσίες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.