Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Νέα έφοδος του ΣΔΟΕ σε μεγάλη κατασκευαστική εταιρία

Ραγδαίες εξελίξεις διαμορφώνονται στο μείζον θέμα που διερευνά η Επιτροπή Ανταγωνισμού σχετικά με την ύπαρξη καρτέλ στα μεγάλα έργα. Μία μόλις εβδομάδα μετά το μπουκάρισμα του ΣΔΟΕ και της Επιτροπής Ανταγωνισμού σε 6 μεγάλες τεχνικές εταιρείες και...


 την κατάσχεση σημειώσεων, σκληρών δίσκων και άλλων στοιχείων που θα μπορούσαν να στοιχειοθετήσουν την ύπαρξη ΠΡΟΣΥΜΦΩΝΗΜΕΝΩΝ προσφορών σε διαγωνισμούς του Δημοσίου, τα μεικτά συνεργεία των δύο φορέων εισέβαλαν το βράδυ της Πέμπτης ΞΑΝΑ σε μία από τις τρεις μεγαλύτερες κατασκευαστικές της χώρας.


ΕΝΤΟΠΙΣΤΗΚΑΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΙΧΝΗ ΠΡΟΣΥΜΦΩΝΙΩΝ ΣΕ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ

- Στο επίκεντρο ΤΡΙΑ έργα, ένα λιμενικό, ένα οδικό και ένα σιδηροδρομικό!

Το γεγονός αυτό καταδεικνύει ότι η Επιτροπή Ανταγωνισμού αλλά και το ΣΔΟΕ, προφανώς μετά τον πρώτο έλεγχο, ανακάλυψαν στοιχεία που είχαν ενδιαφέρον για την υπόθεση, και έτσι αποφασίστηκε ο νέος αιφνιδιαστικός έλεγχος προκειμένου να κατασχεθεί ό,τι περισσότερο μπορεί να υπάρχει, όπως οι σκληροί δίσκοι υπολογιστών που χειρίζονταν συγκεκριμένα πρόσωπα.

Καλά πληροφορημένη πηγή υποστηρίζει ότι τα κλιμάκια των υπηρεσιών που διενεργούν ελέγχους πήγαν στην εταιρεία ΕΣΤΙΑΣΜΕΝΑ, καθώς τα στοιχεία που είχαν βρει την πρώτη φορά ήταν ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΑ ως προς τις συνεννοήσεις σε ΤΡΙΑ μεγάλα έργα, εκ των οποίων το ΕΝΑ είναι οδικό και εν προκειμένω συγχρηματοδοτούμενο, το ΔΕΥΤΕΡΟ είναι λιμενικό και το ΤΡΙΤΟ σιδηροδρομικό.

Η ΜΙΑ καίει και τις… άλλες!

Με απλά λόγια, ακόμη και εάν στις υπόλοιπες ΠΕΝΤΕ τεχνικές εταιρείες δεν προέκυψε τίποτε ως προς το ζήτημα των προσυμφωνιών και της μοιρασιάς των μεγάλων έργων, στη ΜΙΑ, τη συγκεκριμένη, προφανώς δεν είχαν σβηστεί από τα κομπιούτερ στοιχεία που πιστοποιούν τουλάχιστον συνεννόηση.

Και εξετάζονται, λέει η ίδια ανώτατη πηγή, τα συγκεκριμένα τρία έργα όπου στο ένα εμπλέκεται ακόμη και η Siemens, οπότε εκ προοιμίου θεωρείται ύποπτο, αλλά και τα δύο άλλα, το λιμενικό και το οδικό, στα οποία οι… ανταγωνιστές, πριν τον διαγωνισμό, επέστρεψαν μετά την πλειοδοσία ως… μέλη της κοινοπραξίας κατασκευής και διαχείρισης, όπου και απέκτησαν μετοχικά μερίδια.

Υπό αυτή την έννοια, όσο καλά και να έχουν σβηστεί τυχόν ίχνη προσυνεννόησης και ύπαρξης καρτέλ στις άλλες ΠΕΝΤΕ, η ΜΙΑ που εντοπίστηκε θα… προδώσει τελικά και τις άλλες!

πηγή

1 σχόλιο:

  1. Δηλαδή η siemens φταίει και γι αυτό επειδή απλά και μόνο μετέχει σε ένα πολύ μικρό κομμάτι του σιδηροδρομικού έργου ενώ το κύριο λαμόγιο δεν το αναφέρετε καν. Ωραία δημοσιογραφία. Τα ρίχνουμε όλα στη siemens, φταίει δεν φταίει, και όλες οι κατασκευαστικές εταιρείες είναι πεντακάθαρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.