Κοινή προσπάθεια για την ενίσχυση της Αθήνας ως προορισμού, η εικόνα της οποίας έχει πληγεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, υλοποιούν ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (ΔΑΑ) και η Aegean Airlines όπως ανακοίνωσαν οι εκπρόσωποι των δύο εταιρειών....
Ο Αερολιμένας προχωρά στην ενίσχυση του προγράμματος κινήτρων που προσφέρει, ενώ η Aegean ενισχύει την παρουσία της αυξάνοντας από 20 σε 28 τα τακτικά δρομολόγια που καλύπτει μέσω του αεροδρομίου της Αθήνας.
Τα οικονομικά κίνητρα από ΔΑΑ
Ειδικότερα σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή του ΔΑΑ κ. Γιάννη Παράσχη ο αερολιμένας θα προσφέρει, στην θερινή περίοδο που ξεκινά επιπλέον οικονομικά κίνητρα προς τις αεροπορικές εταιρείες για να αυξήσουν τις πτήσεις τους προς την Αθήνα.
Αναλυτικότερα:
-Ο ΔΑΑ δίνει εκπτώσεις έως 100% στις χρεώσεις προσγείωσης και στάθμευσης. Χρειάζονται όμως πρόσθετα κίνητρα, τα οποία έχουν ξεκινήσει να εφαρμόζονται από την χειμερινή περίοδο του 2012.
-Κίνητρα διατήρησης αριθμού των πτήσεων. Οι εταιρείες που θα διατηρήσουν τα δρομολόγιά τους θα έχουν έκπτωση 10% στις χρεώσεις προσγείωσης και στάθμευσης.
-Στήριξη της κίνησης σε συγκεκριμένους τομείς (π.χ. μετεπιβιβαζόμενοι επιβάτες). Αν μια εταιρεία πετύχει διατήρηση των μετεπιβιβαζόμενων επιβατών τότε παίρνει 15 ευρώ επιστροφή ανά επιβάτη. Αν η πληρότητα των αεροσκαφών είναι άνω του 80% επιστροφή ανά επιπλέον επιβάτη 10 ευρώ.
-Ενίσχυση ειδικών αγορών (π.χ. αναδυόμενες αγορές Ανατολικής Ευρώπης). Οι εταιρείες θα λαμβάνουν επιστροφή 5 έως 10 ευρώ ανά αναχωρούντα επιβάτη ανάλογα με την απόσταση του προορισμού.
- Κίνητρα για στήριξη εταιρειών για φθηνότερους ναύλους
Οκτώ νέα δρομολόγια από Aegean
Από την πλευρά του ο αντιπρόεδρος της Aegean Airlines κ. Ευτύχης Βασιλάκης ανακοίνωσε ότι η εταιρεία την θερινή περίοδο αυξάνει σε 28 από 20 τα δρομολόγια που εξυπηρετεί μέσω της Αθήνας. Οι νέοι προορισμοί που θα εξυπηρετεί η εταιρεία είναι: Γενεύη, Μάντσεστερ, Λυών, Κίεβο, Μπακού, Βερολίνο, Βαρσοβία και Αγία Πετρούπολη.
Ο ίδιος εκτίμησε ότι υπάρχουν οι δυνατότητες να διατηρηθεί το 50% των πτήσεων και την χειμερινή περίοδο, ωστόσο, τόνισε, αυτό θα κριθεί από την εμπορική επιτυχία που θα έχουν τα δρομολόγια.
Ο κ. Βασιλάκης σημείωσε ότι το επόμενο τρίμηνο θα ολοκληρωθεί η υπόθεση με την ΟΑ που βρίσκεται σε εξέταση από την ΕΕ και, εφόσον, δοθεί η έγκριση τότε θα υπάρξει σημαντικό όφελος σε επίπεδο συνεργειών.
Ο κ. Βασιλάκης αναδεικνύοντας τις συνέπειες της κρίσης σημείωσε ότι την τετραετία 2009 – 2012 η εταιρεία έχει τρεις ζημιογόνες χρήσεις και οι ζημιές ξεπερνούν τα 60 εκατομμύρια δημιουργώντας ακόμη και κίνδυνο βιωσιμότητας. Η κίνηση εσωτερικού έχει μειωθεί κατά 30% σε επίπεδο επιβατών και κατά 50% σε επίπεδο τζίρου. Επίσης πολύ μεγάλη είναι η αύξηση της εποχικότητας λόγω μείωσης του διαθέσιμου εισοδήματος.
Παράσχης: Το αεροδρόμιο προχωρά ανεξάρτητα από το όνομα του μετόχου
Ερωτηθείς για την πρόθεση του Δημοσίου και της Hochtief να αποχωρήσουν από το μετοχικό κεφάλαιο του ΔΑΑ ο κ. Παράσχης σημείωσε ότι το βασικό είναι ότι οι μέτοχοι θέλουν να αποπενδύσουν με κέρδη. «Το αεροδρόμιο είναι μια επιχειρηματική οντότητα που προχωρά ανεξάρτητα από το όνομα του μετόχου. Αν υπάρχει ενδιαφέρον από επενδυτές αυτό είναι κάτι που θα φανεί από την πλευρά των μετόχων».
Αναφορικά με το ενδεχόμενο συμμετοχής στους επικείμενους διαγωνισμούς για την ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αερολιμένων ο κ. Παράσχης άφησε ανοικτά όλα τα ενδεχόμενα, αφού πρώτα ο ΔΑΑ λάβει γνώση για τις λεπτομέρειες των διαγωνισμών.
πηγή: euro2day
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.