Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Έλεος ρε λαμόγια

Δήλωνε το 2005 πως είναι διευθυντής σε σχολείο,που πρωτολειτούργησε το 2006.
Δεν έχουν τέλος τα τεχνάσματα που χρησιμοποίησαν δημόσιοι υπάλληλοι για να συγκεντρώσουν περισσότερα μόρια σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ ώστε να διασφαλίσουν την πρόσληψή τους. Τα αποτελέσματα των ελέγχων από τις αρμόδιες ελεγκτικές αρχές, για να εντοπιστούν όσοι διορίστηκαν με πλαστά πιστοποιητικά, είναι αποκαλυπτικά.
Διευθυντής σχολείου στους Θρακομακεδόνες, ο οποίος...


 διεκδίκησε θέση σχολικού συμβούλου, δήλωσε προϋπηρεσία στη θέση του από το 2005, μόνο που το συγκεκριμένο σχολείο ιδρύθηκε το …2006!

Πεδίο δράσης για τους επίδοξους πλαστογράφους αποτέλεσε και το τεστ δεξιοτήτων του ΑΣΕΠ, το οποίο εξασφάλιζε επιπλέον μόρια σε υποψήφιους για διορισμό στο Δημόσιο, με ορισμένους να δηλώνουν πως έλαβαν βαθμολογία 292,5 στα 300, αν και οι ίδιοι δεν είχαν λάβει ποτέ μέρος στο συγκεκριμένο τεστ.

Σε άλλες περιπτώσεις, σύμφωνα με τα Νέα, εκπαιδευτικοί βρέθηκαν να έχουν βαφτίσει ως μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών απλά σεμινάρια που παρακολούθησαν στο πλαίσιο επιμορφωτικών προγραμμάτων κάποιου ιδρύματος. Δεκάδες είναι, την ίδια ώρα, τα περιστατικά με υπαλλήλους να δηλώνουν γνώση ξένης γλώσσας ή χρήσης ηλεκτρονικού υπολογιστή χωρίς να κατέχουν κάποιο από τα προβλεπόμενα πιστοποιητικά.

Ψευδή δικαιολογητικά έχουν εντοπιστεί, τέλος, ακόμα και για την εκπλήρωση στρατιωτικών υποχρεώσεων, με υπαλλήλους να διαθέτουν χαρτί Ι-2, Ι-3, Ι-4 ή ακόμη και Ι-5, όταν για την προκηρυσσόμενη θέση έπρεπε να διαθέτουν απολυτήριο κατηγορίας Ι-1.

Όσοι, πάντως, βρεθούν να έχουν διοριστεί με πλαστά πιστοποιητικά αναμένεται να διωχθούν πειθαρχικά και να δουν την έξοδο από το Δημόσιο.

πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.