Δραματική μείωση της εμπορευματικής κίνησης στη βόρειο Ελλάδα, καταγράφηκε στο πρώτο τρίμηνο του 2013, που σε όγκους αγγίζει το 50%, ενώ στο σύνολο της χώρας η μείωση στις διαμεταφορές, κατά το ίδιο διάστημα, υπολογίζεται...
μεταξύ 20%-25%.
«Δεν υπάρχει αντικείμενο για τις μεταφορικές επιχειρήσεις. Σε όγκο τα μεγαλύτερα φορτία που μεταφέρονται από τις επιχειρήσεις μας, είναι τα υλικά προς ανακύκλωση και τα μάρμαρα. Διαλύονται παλιά εργοστάσια, ο εξοπλισμός τους και στέλνονται στο εξωτερικό. Δεν υπάρχει αντικείμενο, αρκεί να αναφέρουμε ότι από εκεί που πλοίο της Cosco έπιανε στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης μία φορά την εβδομάδα, τώρα έρχεται κάθε δύο εβδομάδες. Δεν γίνονται εισαγωγές και οι εξαγωγές που πραγματοποιούνται, υπερεκτιμούνται σε οικονομικό αποτέλεσμα», δήλωσε στη Voria.gr ο α΄αντιπρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Ελλάδος και μέλος δ.σ. του Ελληνικού Επιμελητηριακού Συνδέσμου Μεταφορών ( Ε.Ε.ΣΥ.Μ.), Γιώργος Ηλιάδης.
Όμως η κρίση δεν αφορά ειδικά τις βορειοελλαδικές επιχειρήσεις. Η κάμψη της βιομηχανικής παραγωγής, η μεγάλη κρίση που γνωρίζει το εμπόριο, συνεχίζονται, ενώ σε ό,τι αφορά τις διαμεταφορές, οπωσδήποτε αρνητικά επηρεάζει και η διάχυτη κάμψη της κατανάλωσης στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Σύμφωνα με τον Βασίλη Μπαρμπαγιάννη, πρόεδρο του Συνδέσμου Διεθνών Διαμεταφορών Ελλάδος & Logistics, η συνεχιζόμενη κρίση συνεπάγεται μείωση τις εισαγόμενες πρώτες ύλες, μείωση στα καταναλωτικά αγαθά.
Εκτιμάται ότι μέσα στο 2013 οι μειώσεις στους όγκους των εμπορευμάτων που εισάγονται είναι της τάξης του 15% και στις διαμεταφορές της τάξης του 20%-25%.
Για τον κλάδο των μεταφορών, τα μηνύματα που δίνει το πρώτο τρίμηνο του 2013 είναι απαισιόδοξα και τα ποσοστά των μειώσεων δεν δείχνουν να ανακόπτονται τον Απρίλιο. Όπως δήλωσε στη Voria.gr αντιπρόεδρος μεγάλου μεταφορικού ομίλου, ο κλάδος ελπίζει πλέον κάποια βελτίωση της κατάστασης με την έναρξη της τουριστικής περιόδου, το Μάιο, καθώς τα στοιχεία των προκρατήσεων δείχνουν αύξηση της τουριστικής κίνησης. Διαφορετικά, δεν υπάρχουν άλλες ενδείξεις που να επιτρέπουν αισιόδοξες προβλέψεις.
Σε ο,τι αφορά τον κλάδο των μεταφορών στη Βόρειο Ελλάδα, σημειώνεται ότι οι περισσότερες επιχειρήσεις, τουλάχιστον οι μεγαλύτερες, παραμένουν ενεργές αλλά οι δραστηριότητές τους έχουν συρρικνωθεί, ενώ αρκετές μικρές έχουν οδηγηθεί σε κλείσιμο.
Πηγή:Voria
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.