Η easyJet, παρουσιάζει μία σειρά μέτρων τα οποία θα βελτιώσουν την αποδοτικότητα των καυσίμων και τη μείωση των εκπομπών ρύπων (CO2). Η εξοικονόμηση καυσίμων θα έρθει μέσα από....
νέα πιο ελαφριά καθίσματα & καρότσια σερβιρίσματος, καθώς και αεροδυναμικές βελτιώσεις τύπου «sharklets», δηλαδή εκτεταμένα ακροπτερύγια που κάνουν τα φτερά πιο αποτελεσματικά.
Τα νέα καθίσματα Recaro θα τοποθετηθούν σε όλα τα νέα αεροσκάφη που πρόκειται να παραδοθούν στην easyJet. Δεκατέσσερα (14) αεροσκάφη θα παραδοθούν έως το τέλος του επόμενου καλοκαιριού, εκ των οποίων κάποια από αυτά θα ξεκινήσουν να πετούν από τον Απρίλιο 2013. Τα ακροπτερύγια “sharklets” θα τοποθετηθούν σε όλα τα νέα παραδοτέα αεροσκάφη από τον Αύγουστο του 2013, εκ τον οποίων οκτώ (8) θα παραδοθούν μέχρι το τέλους του επόμενου καλοκαιριού. Επίσης, τα νέα ελαφριά καροτσάκια θα χρησιμοποιηθούν σε όλα τα 214 αεροσκάφη της easyJet από τον Απρίλιο 2013.
Το ετήσιο κόστος καυσίμων της easyJet ανέρχεται περίπου £1.2 δισεκατομμύρια λίρες. Η ετήσια εξοικονόμηση καυσίμων στα 14 αεροσκάφη που θα έχουν τοποθετηθεί τα νέα καθίσματα, σε συνδυασμό με τη μείωση καυσίμων που προκύπτει από τα ακροπτερύγια «sharklets» σε 8 αεροσκάφη, καθώς και τα πιο ελαφριά καρότσια σερβιρίσματος σε όλα τα αεροσκάφη, θα είναι της τάξης των £2.7 εκατομμυρίων λιρών. Λόγω της απλής, αλλά αποτελεσματικής λειτουργίας της easyJet, το αποτύπωμα του άνθρακα ενός επιβάτη της easyJet είναι 22%, λιγότερες εκπομπές CO2, σε σύγκριση με έναν επιβάτη μιας κλασικής αερογραμμής, όταν και οι δύο διανύουν την ίδια διαδρομή με ίδιου τύπου αεροσκάφος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.