Πέμπτη 2 Μαΐου 2013

"Δεν κατάλαβα ποτέ ότι είναι gay"


Για την έκπληξη, τον πόνο και την ντροπή που ένοιωσε όταν ο...

-επί οχτώ χρόνια σύντροφός της- Τζέισον Κόλινς αποκάλυψε στο Sports Illustrated ότι είναι γκέι μίλησε η μπασκεμπολίστρια πρώην αρραβωνιαστικιά του Κάρολιν Μους.

«Μου είναι δύσκολο να καταλάβω τι συμβαίνει. Επί οχτώ χρόνια τον έβλεπα ως τον μελλοντικό μου σύζυγο, το άλλο μου μισό και τον καλύτερό μου φίλο. Θέλω πραγματικά να είναι ευτυχισμένος. Απλά, όταν το άκουσα, ένοιωσα πόνο, σύγχυση και ντροπή. Αισθάνθηκα να ζαλίζομαι και χρειάστηκε να καθίσω κάτω».

Αυτό δήλωσε στο TMZ η ύψους 198 εκατοστών Κάρολιν Μους, η πρώην μπασκεμπολίστρια και νυν personal trainer που όχι μόνο είχε δεσμό με τον σταρ των Ουάσιγκτον Γουίζαρντς, αλλά είχε φτάσει και ένα βήμα πριν τον γάμο.



Ο ίδιος ο Κόλινς, που πήγε και μίλησε στην Κάρολιν λίγες μέρες πριν κυκλοφορήσει το τεύχος με την συνέντευξή του, είχε δηλώσει πως

«Όταν ήμουν νεότερος έβγαινα με γυναίκες. Έφτασα μάλιστα μέχρι το σημείο να αρραβωνιαστώ. Θεωρούσα ότι έπρεπε με το ζόρι να παντρευτώ και να κάνω παιδιά μαζί της. Επέμενα να λέω στον εαυτό μου ότι ο ουρανός ήταν κόκκινος, ενώ ήταν μπλε. Το να της πω ότι χωρίζουμε, λίγο πριν το γάμο, ήταν μια πολύ δύσκολη απόφαση. Αλλά ήταν η σωστή γιατί δεν παντρευόμουν για τους σωστούς λόγους».



Την συμπαράστασή τους στον Κόλινς, που γίνεται ο πρώτος επαγγελματίας αθλητής που παραδέχεται ότι είναι γκέι ενώ ακόμη είναι σε ενεργή δράση, εξέφρασαν ο πρόεδρος Ομπάμα, ο πρώην πρόεδρος Μπιλ Κλίντον, ο Κόμπι Μπράιντ και πολλοί άλλοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.