Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Λίγη ΥΠΟΜΟΝΗ ακόμη! Σε λίγες ώρες ΠΑΝΤΡΕΥΕΤΑΙ η Τζούλια!!! Που θα γίνει ο γάμος;;;



Η Τζούλια αφήνω πίσω την εργένικη ζωή, τα 'καυτά' εξώφυλλα, τις πορνό ταινίες και αποφάσισε να αφοσιωθεί στον αγαπημένο της Κριστιάν....

Εδώ και αρκετούς μήνες, η τηλεπερσόνα έχει μετακομίσει στην Αυστρία με τον σύντροφό της μια και δεν άντεχε στην Αθήνα.


"Σε ένα μήνα μετακομίζω στην Αυστρία! Είμαι τόσο ενθουσιασμένη, θα μου λείψει η Ελλάδα. Αντίο σε όλα όσα είδα, όλα όσα άκουσα , όλα όσα έζησα στη ζωή μου. Νέα αρχή μακριά από τα αρνητικά κύματα. Είμαι τόσο χαρούμενη που φεύγω. Θα δω έναν νέο κόσμο. Μαζί με την αγάπη της ζωής μου για την υπόλοιπη ζωή μου. Για πάντα! Τα λέμε!", είχε γράψει στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook. Δήλωση την οποία πραγματοποίησε μερικές εβδομάδες αργότερα.


Λίγες ώρες πριν τη γαμήλια τελετή η οποία θα γίνει το μεσημέρι της Πέμπτης (20/6), η Τζούλια βγήκε για μερικά coctails με τη μητέρα της ενώ ο σύντροφός της με τους κολλητούς τους, όπως δείχνουν οι φωτογραφίες που ανέβασαν στο Facebook.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.