Η μυρωδιά της σοκολάτας σε ένα βιβλιοπωλείο είναι το μυστικό… όπλο του ιδιοκτήτη για να πουλήσει περισσότερα βιβλία, ιδίως στις...
κατηγορίες της ρομαντικής λογοτεχνίας και της μαγειρικής. Μικρότερη ήταν η αύξηση στις πωλήσεις στις υπόλοιπες κατηγορίες των βιβλίων. Αυτά είναι τα ευρήματα έρευνας σε βιβλιοπωλεία της Αμβέρσας στο Βέλγιο. «Οταν οι πελάτες μυρίσουν σοκολάτα, είναι πολύ πιο εύκολο να αγοράσουν βιβλία μαγειρικής και ότι έχει να κάνει με ρομάντσο», λέει στην Guardian ο Λιέβ Ντουσέ, επικεφαλής της έρευνας.
Προηγούμενες έρευνες έχουν καταδείξει ότι η σοκολάτα επηρεάζει θετικά τη διάθεση της πλειοψηφίας των καταναλωτών και αλλάζει τη συμπεριφορά τους στα καταστήματα, κάνοντάς τους να μείνουν περισσότερη ώρα και να ξοδέψουν χρήματα. Οι επιστήμονες γνωρίζουν ότι οι μυρωδιές επηρεάζουν τη λειτουργία του εγκεφάλου όσον αφορά τα επίπεδα προσοχής, μνήμης και αξιολόγησης, αλλά και τις καταναλωτικές συμπεριφορές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.