Σοκαριστικά είναι τα ευρήματα μιας νέας μελέτης για την καταστροφική επίδραση της υπερβολικής χρήσης i-gadgets, όπως είναι τα tablets, οι παιχνιδομηχανές και τα smartphones από παιδιά και εφήβους.
Σύμφωνα με τα ευρήματα 8 στα 10 παιδιά ....
υποφέρουν από πόνους στην πλάτη ή στα χέρια, τους οποίους δημιουργούν τα λεγόμενα i-syndromes.
Συγκεκριμένα το 64% των μαθητών γυμνασίου και το 77% των μαθητών δημοτικού βρέθηκαν να υποφέρουν από μυοσκελετικούς πόνους, που σχετίζονται με τα i–syndromes, σε μελέτη του πανεπιστημίου Abertawe Bro Morgannwg.
Το χειρότερο είναι πως το 90% τω παιδιών δεν έχει ποτέ εξομολογηθεί στους γονείς του ότι αντιμετωπίζει τέτοιο πρόβλημα. Όπως επισημαίνει ο φυσικοθεραπευτής και θεραπευτής Bowtech, κ. Τάσος Τερζόπουλος: «Η σπονδυλική στήλη μέχρι την ηλικία των 18 βρίσκεται στην ανάπτυξη και η άνιση άσκηση φορτίων δημιουργεί στρεβλώσεις που οδηγούν στην πρόωρη γήρανση της».
πηγή: Ελεύθερος Τύπος
Σύμφωνα με τα ευρήματα 8 στα 10 παιδιά ....
υποφέρουν από πόνους στην πλάτη ή στα χέρια, τους οποίους δημιουργούν τα λεγόμενα i-syndromes.
Συγκεκριμένα το 64% των μαθητών γυμνασίου και το 77% των μαθητών δημοτικού βρέθηκαν να υποφέρουν από μυοσκελετικούς πόνους, που σχετίζονται με τα i–syndromes, σε μελέτη του πανεπιστημίου Abertawe Bro Morgannwg.
Το χειρότερο είναι πως το 90% τω παιδιών δεν έχει ποτέ εξομολογηθεί στους γονείς του ότι αντιμετωπίζει τέτοιο πρόβλημα. Όπως επισημαίνει ο φυσικοθεραπευτής και θεραπευτής Bowtech, κ. Τάσος Τερζόπουλος: «Η σπονδυλική στήλη μέχρι την ηλικία των 18 βρίσκεται στην ανάπτυξη και η άνιση άσκηση φορτίων δημιουργεί στρεβλώσεις που οδηγούν στην πρόωρη γήρανση της».
πηγή: Ελεύθερος Τύπος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.